Belle Graham :
-Eressz el.-mondtam miközben próbáltam ki jönni erős szorításából.
-Nem.-mondta és közben nekilökött a falnak. Mivel a keze még mindig szorított így ő nekem ütközött. Keze elengedte akezem,de még így sem tudtam szabadulni,mível fogta az arcom.-Ki vagy te ?
-Nem mondom meg.-mondtam,miközben a szabad kezemmel ütöttem a melkasát.
-Meg kérdezem még egyszer. KI VAGY TE ?-Kérdezte most már üvőltve.
-Egy lány.
-Tényleg ? Nem mondod ??-mondta cinikusan.-Szóval utolsó lehetőseg... Ki vagy te ?-most nem ordított és így én sem válaszoltam.-Nem mondod meg ? Oké. Ha játszani akarsz akkor játszunk.-mondta majd elengedett. Távolodott három lépést majd az ágyhoz lépet és leült. Kapva a lehetőségen az ajtó felé rohantam,de nem jutottam messzire mert a semmiből elő bukkant egy rózsaszín hajú srác. Mi az isten ? Az egyik fekete buzi,a másik csak simán meleg ?
-Hova-hova kis csillag ?-kérdezte vigyorogva. Válaszolni sem volt időm,mert belökött az ajtón egyenesen a fekete buzi karjaiban. A fekete buzi behúzott a szobába,bezárta az ajtótt és az ágyra dobott.
-Szóval nem akarsz játszani ? Oké. Nekem nyolc hogyan szedek ki belőled dolgokat.-mondta majd az ágyhoz sétált és felém mászott. Pontosabban fölém. Kezét a kezemre tette ezzel elzárva a lökdösődéseim lehetőséit,lábaimat két lába közé zárta. Király,most teljes mértékben le vagyok köttve. -Oké. Ismered azt a játékot,hogy ha kérdezlek válaszolsz ?-kérdezte . Nem válaszoltam,ezért kaptam egy pofont az arcomra.-Ha nem válaszol megütlek,ha válaszolsz akkor nem kapsz semmit. Na kezdhetjük?-Kérdezte,mire bólintottam .-Okos kislány.-mondta és megsimította az arcomat.- Első kérdés: Mi a neved ?
-Belle.-mondtam suttogva. A buzi elmosolyodott és ismét megsimította az arcom.
-Belle. Szép név. Milyen Belle?
-Graham.-mondtam,mire elsötétedett a tekintette.Gondolhattam volna h ismeri az apám,.de mindegy.
-Rob Graham az apád?
-Endjen el.
-nem ?
-Miért?
-Mert itt maradsz
-
YOU ARE READING
Plaything
RomanceBelle Graham egy 17 éves lány,akinek apja a helyi maffia vezetője. Ahhoz,hogy Belle bekerülhessen a maffiába meg kell tennie valamit: Be kell törni e Luke Hemmings házába......