Belle Graham:
Még hogy itt maradok!! Semmi pénzért!! Habár ha úgy vesszük lehet jobb lenne ha maradnék.....elvileg elcsesztem az egészet,megszegtem az első legfontosabb szabájt és ha itt maradok nem kell vissza mennem anyámhoz!!!!Te jó ég! Miket beszélek? Ki kell jutnom innen!
A gondolat menetemet az szakította félbe hogy egy pofon csattant az arcomon..
- Kérdeztem valamit!-hallottam meg Luke hangját- mit kerestél itt?? Mi a francot keres az ÉN lakásomban Graham lánya???
-Nem mondom el!!!
-Jobb lesz kislány ha együtt működsz- szólalt meg a rózsaszín hajú.
-Nem! Mondom!El!
-Oké!! Akkor te most itt maradsz!! Ha csak egy hangot meghalok megöllek!! Megértetted??- bólintottam,mire Luke leszált rólam és a haverjával együtt kimentek a szobából....Néma csendben ültem a földön amikor ajtó nyílásra majd zárásra lettem figyelmes...Végre ! Eljött az én időm! Feltápászkodtam a földről és az ablakhoz mentem.A kocsi ami eddig a garázs elött parkolt eltünt..Itt az idő hogy eltünjek innen! Vissza mentem az ágyhoz fel vettem a fekete dossziét ( Luke leejtette mikor pofozott) aztán kimásztam az ablakon,megsem állva a kocsiig...
3 órával később:
Az utolsó pillanatban értem vissza a bázisra. Mindenki fegyverben és kendőben pakolászta a fegyvereket mondván kihoznak onnan. Aztán mikor beléptem az ajtón kis híján megöltek: mindenki pisztolyt fogott rám egészen addig amíg a dossziét a magasba emelve el nem kiáltottam magam : megjöttem!!!
YOU ARE READING
Plaything
RomanceBelle Graham egy 17 éves lány,akinek apja a helyi maffia vezetője. Ahhoz,hogy Belle bekerülhessen a maffiába meg kell tennie valamit: Be kell törni e Luke Hemmings házába......