P6

33 7 1
                                    


Aj yang kebosanan tiada guru dalam kelas ambik keputusan berjalan jalan di kawasan sekolah . Belakang sekolah yang terdapat taman bunga dituju .

Sedang Aj menghirup udara segar dan memerhati bunga bunga ditanam sisitu , terdapat seorang perempuan yang sedang menghayun buaian menarik perhatian Aj .

" nak tegur taknak ? Tapi macam mana kalau dia bukan perempuan betul ? "

Setelah menyoal diri sendiri , Aj perlahan mendekati gadis tersebut .

" err-- haii "

Aj melambai tangan kedepan muka gadis itu . Perlahan gadis yang menundukkan mukanya memandang kearah Aj .

Mukanya tampak terkejut .

[ Primily pov ]

Setelah mendengar perbualan singkat dikelas Aj . Aku terus kearah taman belakang sekolah . Situ jee tempat yang boleh tenangkan aku .

Aku menangis sepuasnya bila teringat aku akan berjauhan dengan Aj . Walaupun diaa tak kesah pasal aku tapi- aku kesah pasal

Dia--

Aku tak tahu berapa lama dah aku duduk sini yang pasti aku bebetul takde mood . Aku menundukkan muka aku setelah penat nangis .

"Erhh-- haii "

Sh*t sape yang ganggu mood sedih aku ni ?

Aku dengan perlahan mendongak memandang suara tuu .

Oh- sh*t , d-- dia ? Dia buat ape kat sini ? .

"H- hhaii "

Aku balas gugup . Malu + suara aku yang serak basah sbab baru lepas nangis enn .

"Boleh saya duduk sini ? "

Dia- nak duduk depan aku ? Bermimpi kee aku ni ?

Perlahan aku mengangguk kepala . Aku memang blur sekarang ni . Mimpi kee ni ?

[Buaian yang dorang duduk tu yang boleh duduk depan belakang tu , mean menghadap satu sama lain , haa gituewww ]

" primily right ? Salah seorang ahli geng kingka dalam group gifted enn ? "

Aku mengangguk .

Dah macam robot dah aku ni .

Yes aku ahli kingka tapi begitu kalau berkaitan aj atau my crush , aj , mampu melemahkan aku .

Oh- wait ?

Dia tahu nama aku ? Ehh- sumpah laa ? Ingtkan diaa taktahu aku wujud . Happy jap HAHHAHA .

"Dari mana tahu n- nama ss- saya ? "

dah nape aku gagap teruk ni ? Setahu aku , aku takde penyakit gagap-- .

" hahahah-- aduhaii awak ni , awak tuu kingka kot kat sekolah ni . Sape jee tak kenal awak and the geng ? Budak baru pun dah cuak kalau jumpa geng awak , haiihh-- "

Aku gelak kekok , betul gak tuu diaa cakap

Tetiba aku jadi bebal pulak--

Masalahnya-- nape aku kena jadi bebal depan CRUSH AKU ?!! .

" Awk buat ape sini ? Cg tak marah ke berkeliaran tak masuk kelas ? "

" cg takde masuk sebab tuu saje nak hirup udara segar kat sini "

Aku hanya mengangguk kepala saja .

Aku taktahu nak cari topic ape .

Sebab aku tak pernah jangka dapat bercakap dengan CRUSH JSHJSJ .

" nape suara awak garau semacam ? Baru lepas nangis ? "

Sh*t jelas sangat kee garaunya ?

" saya dengar awak akan pindah lepas kes kembar awak settle , betul-- ? "

Aku ubah topik sebab taktahu nak balas ape weii . Takkan nak kasih tahu aku nangis sebab diaaa-- .

Memang taklah .

Dapat aku dengar Aj hembus nafas kasar , mybe-- entahlah .

" entahla , saya taknak tapi-- "

"WOII AJ , CG DAH MASUK . NAK DATE BAPE LAMA LAGI ? "

Kus semangat--

Kusyuk dengar Aj bercakap tetiba terdengar jeritan dari belakang . Nasib aku takde kena heart attack . Pabo-- .

" nampaknya saya kena pergi , byee "

"Wait-- awak ada masa terluang tak ? Saya nak berkenalan dengam awak , boleh ? "

" semestinya boleh , esok petang dekat sungai han . Byee-- "

Sejurus itu Aj berlari kecil kearah orang yang memanggilnya tadi .

Dan

Papp--

" marah sangat tuu-- "

Aku gelak kecil apabila lihat Aj memukul kuat orang yang panggil diaa--

Comeyy~

Tak lama , senyuman aku mati bila teringat yang Aj akan berpindah .

Haihh--

End pov

+++++++++++

Tbc . So acene ? ok ? 😂😢

[ maaflaa kalau ad beberapa ayat yang terbelit atau typo ]

[ and lagi sekali only part Aj dan primily ]

Don't forget :-

- vote
- comment
-bagi pendapat or idea . If ada laaa . Ehekk
- Share

Not True Love [ SU ]Where stories live. Discover now