Gemi kıyıya vurmuşsa... Deniz son sözünü söylemiştir...
°°°
1 yıl sonra...
4 duvar arasında oturmuş yine sevdiğini düşünüyordu genç kız. Dediği olmuş sevdiği uğruna delirmişti.. Yıllarca onu sevmiş, onun için kendinden vazgeçmişti.. Pişman mıydı? Asla. Zaten kimsesi yoktu. Bir tek o vardı işte onun için.. Bir tek o.. Ailesi de oydu.. Anneside.. Babası da oydu.. Sevdiği de.. Evi de oydu.. Arkadaşı da.. Herşeyi oydu.. Herşeyi uğruna delirmişti. Pişman olabilir miydi?
Odasına gelen hasta bakıcıları, doktorları, arkadaşlarını.. Herkesi bir kez bile görmeye tahammülü yoktu. Peki ya o? O gelse Herşey değişecekti. Kabul edecekti onu. Belki de etmeyecekti.. Şaşırmaktan, mutluluktan ne yapacağını bilebilir miydi? Orasını bilmiyordu. Kalbi hala onu düşününce deli gibi atıyor, aklı onu düşününce işlevini yitiriyordu. Ruhu mu? O zaten sevdiğinin yanından gelmemişti.. O zaten kendini bildi bileli sevdiğinin yanındaydı.. Uyuduğunda.. Ağladığında.. Heyecanlandığında.. Sevindiğinde.. Her şeyinde sevdiğinin yanındaydı..
Tıklatılan kapı ile genç kızın umudu yeniden baş göstermiş gözlerinin ışıltısını kapıya yöneltmişti. İçeriye giren hasta bakıcı ile umudu bir kez daha yeşerdiği yerden koparılmış önüne fırlatılmıştı. Yine sessiz kalma taraftarı olup içerideki adama bakmadan gözlerini kapatmış yerine sinmişti..
2 yıl sonra...
Yıllar geçmiş genç adamdan tek bir haber alınmasına izin verilmemişti. Yıllardır tek kelime etmemiş, yemek bile çok nadir ağzına koymuştu.. Sonucu ne mi olmuştu? Ölümü ayağına gelmişti.. Beynin de tümör varlığını belirtmişti.. Saçları, kirpikleri.. Herşeyi dökülmüş ölümünü bekliyordu genç kız.. İyice bitkin düşmüş, rengi solmuş bekliyordu.. Belki son anlarını yaşıyordu ama istediği tek şey sevdiği adamı görmekti..
Kapı açılınca yıllardır içinde bitmek tükenmek bilmeyen umudu yine yeşermiş fakat bu sefer koparılmamıştı. Genç kızın yıllardır beklediği yüz gelmişti. Sevdiği yanında yanıbaşındaydı. Yıllardır ettiği dua kabul olmuş olabilir miydi? Son anında onu görmeyi dilemiş bunun için yıllardır dua ediyordu.. Ve kabul olmuştu.. Son anında onu görmüştü. Genç kız daha fazla dayanamadan göz yaşlarını bırakmıştı bununla eş zamanda yanağındaki elini de hissetmişti. Yıllardır hayalini kurduğu anı yaşıyordu. Yanağındaki elini alıp avucundan öpüp kokusunu doyasıya içine çekmişti.
Bir günü böyle geçmişti. Son günü desek daha yerinde bir tabir olurdu belki de.. Ölmeden önceki son anlarını sevdiği adamla geçirmişti.. Ve ikisini ilk ve son kez birleştiren bu hayata gözlerini yummuştu.
Herşey yerli yerinde, Herşey olduğu gibi ilerlemişti tek farkla..
Genç adam olması gerektiğinden önce ölmüştü..
Genç kızdan önce bu hayata gözlerini yummuştu.. Büyük bir pişmanlıkla..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk ve Son | Tamamlandı
Short StoryKim demiş aşk uğruna ölmek zor? Uğruna ölünecek aşk bulmak zor.. - Kısa Hikaye