Hola hola młody człowieku za nim zaczniesz czytać opis proszę przeczytaj tą informację:
1. Opis książki jest dosyć ważnym elementem (nie chce później aby był ból dupy)
2. Na moim profilu są też inne książki
3. To jest moja pierwsza książka do której naprawdę się przykładam
4. Jak coś to można komentować
5. proszę czytać to co będzie po rozdziale będzie tam dokładna data następnego rozdziału i często ważne informacje
6. Jak komuś się nie chce czytać opisu to w książce nie ma i nie będzie w żadnej mojej książce scen 18+ lecz występują przekleństwa
Mam nadzieje że książka się spodoba i dziękuje za wybranie jej <3
------------------------opis---------------------------Jesteś 16-letnią Brytyjką o pięknym imieniu "Emily" mieszkasz w Nottingham razem z 17-letnim bratem Justin'em z którym masz najlepszy kontakt z rodziny i jest twoim najlepszym przyjacielem, naturalnie mieszkasz też z rodzicami macie nawet dobry kontakt ojciec pracuje w dużej korporacji, a matka ma duży sklep odzieżowy więc nie żyjecie oszczędnie wręcz przeciwnie. Twój charakter jest dosyć dziwny z jednej strony kochasz sport z drugiej kochasz grać w gry co często nie idzie ze sobą w parzę, znajomi ze szkoły określają cię jako osobę uśmiechającą się co chwilę co raczej nie jest prawdą...Przed rodziną/ znajomymi jesteś uśmiechniętą, ciekawą świata dziewczyną lecz w środku co wie tylko twój brat i Mrs. Roberts czyli twoja psycholog do której chodzisz w każde czwartki jesteś dziewczyną o słabej psychice i dużymi kompleksami i tylko te dwie osoby wiedziały że nienawidzisz ludzi a bardziej się ich boisz masz fobię społeczną starasz się z tym walczyć np. masz dosyć duży kanał na youtube'ie i na Twitch'u tez ci dobrze idzie głównie stream'ujesz minecraft'a ponieważ to jest twoja ulubiona gra. Twoim idolem jest MrBeast uważasz go za bardzo dobrego człowieka i chcesz pójść w jego ślady lecz sama nie posiadasz tyle pieniędzy a od rodziców nie będziesz pożyczać miliony poza tym od dziecka byłaś uczona że nie powinno się pożyczać lepiej samemu uzbierać, więc postanowiłaś wspierać małych streamr'ów i po zakończeniu swojego stream'a wysyłać do nich swoich widzów lubiłaś to robić a te reakcje były piękne nie dziwne skoro ktoś stream'uje dla 1/2 osób a tu nagle popularna osoba wysyła ci koło 10k ale wrócimy do ciebie. Chodzisz do drugiej klasy liceum kilka razy zmieniałaś szkołę szczególnie w klasie 6-8 (od autorki jak coś to Polski program szkół) gdy zaczynałaś z youtube'em przez co byłaś wyśmiewana przez inne dzieciaki i rodzice zaczęli cię przenosić do innych placówek i zapisali do Mrs. Roberts. W obecnej szkole twoją przyjaciółką jest Stacy, niska blondynka z nawet dobrymi ocenami jest hobby to taniec. I ostatnie co musisz o sobie wiedzieć to to że masz 175 cm wzrostu, długie *do łokci* brązowe włosy, brązowe oczy i masz wysportowaną sylwetkę.
--Rozdział 1 {Pierwsze spojrzenie}--
Wydawało mi się że to będzie zwykły czwartek jak codziennie wstałam o 6:00 szczerze nienawidzę tego, rozciągnęłam się po czym przeszłam do łazienki gdzie umyłam twarz i zęby plus wykonałam lekki makijaż o 7 wyszłam z łazienki w drodze do pokoju minęłam brata który zapewne dopiero wstał przywitałam się z nim i poszłam do pokoju ubrać sie niestety albo stety za ciepło nie było więc ubrałam długie jeansy z dziurami na kolanach jakiś t-shirt i bluzę ze sklepu MrBeast'a do tego jakieś czarne skarpetki. Stwierdziłam że dzisiaj dam moim włosom odpocząć i pójdę w rozpuszczonych włosach do szkoły, oczywiście je uczesałam żeby nie było chwyciłam do ręki mój czarny mały skórzany plecaczek odłączyłam telefon od ładowania upewniłam się że mam słuchawki i zeszłam na dół gdzie czekała na nas moja mama z śniadaniem akurat dzisiaj jako z bekonem i malinowa herbata.
CZYTASZ
Urodziny Przyjaciela *Tommy x reader*
FanfictionHej, na wstępie chcę zaznaczyć że: 1. Książka pisana w płci żeńskiej (tak mi łatwiej) 2. Nie zawiera rzeczy 18 (są dwa powody pierwszy to oczywiście Tommy jest nie pełnoletni, drugi nie lubię pisać takich rzeczy jakoś mi to nie podchodzi) 3.zawiera...