23. BÖLÜM

447 41 34
                                    

Merhaba,


Kitabın ilk bölümlerini @okurdayazar5 kullanıcısından okuyabilirsiniz. Uzun bir süre hesaba giriş yapmadığımdan dolayı bilgilerimin hepsini unutmuşum skfskdfsl ama kitabın yarım kalmasını istemediğim için ve halaaa okuyanların olduğunu görünce bu şekilde yarım bırakamadım.

Bu bölüm aşağıdaki kullanıcılara ithafen yazılmıştır.

@tinyminy28

@ecethestylinson

@dweamtweam

@iremlarryci

@starfirree

@baklava_severim

@watchadodatfor

@aIittlebitdramatic

@kemay0

@hzzybaby

@sug9ra

@zey_diangelo

@medusa-hs

@medicineshome

@fratboyharrysgf


Eveeet nerede kalmıştık?


<3


----


LOUİS'in ağzından



Düşüncelerim senaryoların içinde kaybolup otuz bin sene sonra belkigerçekleşebilecek bir olayı yakında gerçekleşecekmiş gibidüşünebilecek, üç gün sonra yapacağımı düşündükleri bir şey içinşimdiden üzülebilecek birkaç erkek tanıyordum.


Fakat Harry için bu durumun geçerli olduğunu hissetmiyordum vezaten hiçbir zaman o tarz bir adam olmamıştı. Daha önce çıldırdığınıgörmüştüm. Lanet olsun, onun her türlü çıldırışını görmüştüm: kızgın,sinirli, öfkeli, şiddetin sınırında.


İncindiğini asla görmemiştim.


Havaalanına doğru yaptığımız kısa yolculukta kendini belgeleriniçine gömmüştü. Uçağa bineceğimiz geçitte beklerken babasınıarayacağını söyleyip izin istemişti. Uçakta neredeyse yerlerimize otururoturmaz uykuya dalmış, uçakta seks davetime katılması konusundakizeki isteklerimi duymazdan gelmişti. Yalnızca öğlen yemeğini geriçevirecek kadar uyanık kalmıştı, üstelik kahvaltı yapmamış olduğunubiliyordum. İnişe geçerken uyandığında bana bakmak yerinepencereden dışarı bakmıştı.


"Bana neyin olduğunu söyleyecek misin?"


Bana sonsuzmuş gibi gelen süre boyunca cevap vermedi vekalbim hızla çarpmaya başladı. Berbat etmiş olabileceğim bütün anlarıhatırlamaya çalıştım. 


Yatakta Harry ile seks. 

Harry ile daha fazla seks.

Harry için orgazm. Doğruyu söylemek gerekirse çok fazla orgazmolmuştu. Bununla ilgili olduğunu sanmıyordum. Uyanış, duş, aşkımıaçıkça itiraf edişim. Otel lobisi, Ryan, havaalanı.Duraksadım. Bay Ryan ile olan konuşmam biraz pislik gibihissetmeme neden olmuştu. Neden o kadar sahiplenici bir pislik gibidavrandığımdan emin değildim fakat Harry bundan etkilendiğini bana hissettirmemişti.

Beautiful Bitch || Larry Stylinson.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin