Hoofdstuk 11- Kopje koffie??

2.8K 89 13
                                    

*Donderdag

Ik werd opgewekt wakker. Ik had vandaag weer economie. Ik kon nu wel een gat in de lucht springen, zo leuk vind ik het. Het zou wel pijn doen trouwens als ik een gat door het plafond spring zeg. Het enige wat ik zou overhouden is een hersenschudding. Nee bedankt. Ik stond op en ik zag vlekjes, dat heb ik altijd de eerste seconden als ik opsta. Ik keek moe voor me uit en liep in mijn pyjama naar beden. Ik pakt wat yoghurt en wat cruesli. Ik deed de kast open en pakte en bakje. Ik liep naar de eettafel. Ik zag een briefje op mijn bord liggen.

"Heey schat, sorry ik ben al op mijn werk. tot vanmiddag xx"

Tot vanmiddag ze bedoeld vanavond. Ze zal wel weer zoals altijd te laat zijn.

Toen ik mijn yoghurt ophad liep ik naar boven en trok mijn kleding aan. Ik pakte een lekker zittende sweater en een zwarte broek en mijn nike air.

Ik keek naar buiten. Het zag er bewolkt uit. Ik keek op de klok en zag dat over vijf minuten Merel er zal zijn. Ik pakte mijn tas en liep naar beneden. Ik ging op de trap zitten en ik wachtte op Merel. De vijf minuten leken wel eeuwig te duren. Ik gaapte. Ik was moe. De vijf minuten waren om, maar merel was er nog niet. Ik ging verveeld met mijn touwtjes van mijn sweater spelen. Daar zag ik Merel dan eindelijk aankomen. Ik deed de deur voor haar open.

"Hee Fleur, sorry dat ik iets later ben."

Ik zag dat ze hard gefietst had. En ik hoorde Merel hijgen.

"Hee Meer, maakt niet uit hoor!"

"Ik zou morgen weer op tijd zijn."

"O oké, maar het is echt niet erg dat je te laat bent."

"Weet ik, maar ik vind het gewoon niet leuk dat je moest wachten op me, en dat we misschien door mij te laat komen."

"Maakt toch niks uit!"

"Oké, zullen we maar gaan, want anders komen we alsnog te laat."

"Ja goed idee."

Ik pakte mijn fiets en we fietsten naar school. Ik kwam helemaal vermoeid aan. Maar dat is ook niet zo gek, want het waaide vet hard.

"oeeh, je hebt vandaag economie toch Fleur??"

"Ja, hoezo?"

'Ik weet dat je hem leuk vind."

"Ik vind hem helemaal niet L-leuk."

"Nee, joh je meent het??"

"Ja, Ik meen het, waarom geloof je me toch niet??"

"Nou, als jij je zo blijft gedragen is het heus niet gek dat ik je niet geloof."

"Hoe bedoel je als jij je zo blijft gedragen."

"Serieus Fleur, je maakt een grapje zeker."

"Zie je me lachen? Nee, het is geen grapje."

"Jezus Fleur, wat ben je vandaag weer grappig."

Ik begrijp haar echt niet. Ik gedraag me toch gewoon heel normaal. Het zal wel weer aan mij liggen.

"Kom gekkie we staan hier nu al drie minuten terwijl de bel bijna gaat."

"Oké"

Ik had geen zin in vandaag. Behalve in economie natuurlijk. Economie is gewoon een leuk vak. Dat vind iedereen denk ik wel toch?? Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die het hebben laten vallen.

"aauuw" schreeuwde ik.

"Merel, waarom sla je me?"

"Omdat je met je domme hoofd niet oplet schat, je economie docent zwaaide naar je.."

Ben ik verliefd op mijn leraar? (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu