1.kapitola

15 3 0
                                    

Leželi jsme uprostřed louky a koukali na mraky,smáli se a líbali ....
Ale pak jsem se probudila
Ano já vím je to ubohý už jen kvůli tomu že to nikdy nezažiju
Jsem Millie mimochodem.
V mojí škole jsou samý fotbalistový idioti ale to není to nejhorší,opravdu
Máme ve škole krysy, ne teď fakt máme tam tak zvané královny školy.
Každý je miluje Merry,Eleanor ale nejhorší královna všech královen je Daina proradná zlá husa
Už se mi směje od školky jaký štěstí že je moje sousedka, dělala jsem jí úkoly a pomáhala co jsem za to dostala? Akorát tak výsměch..
Já chodím to matematického kroužku
Ale už mě to nebaví..
Začala hodina a já jako z těch 5i lidí počtítám a najednou někdo zaklepe a vejde ředitelka s novým žakem....
V tom okamžiku jsem myslela že jse mi zastavilo srdce
PANEBOŽE JE FAKT NÁDHERNEJ!
myslela jsem že se mi to zdá a tak sem se štípla a to fakt hodně takže mám modřinu super
Jmenuje se Noah a buď si sedne vedle mě nebo dozadu na druhou stranu jediný volný místa modlím se aby si sedl ke mě opravdu prosím!!
Už jde ,jde ke mě
Zahnul sakra sedl si jinam... dobře tohle nevyšlo ale stejně kdo by chtěl holku jako jsem já...
Celý týden jsem ho pozorovala a nejde mu matika vidíte jak by sme se k sobě hodili? Po týdnu jsem se dočkala přišel dalši student který chtěl sedět v zadu kde seděl noah takže moudřejší ustoupí noah si sedl ke mě ale jediný háček je ten že ten kluk myslím že se jmenuje Edd tak řekl že radši by se pral o to místo než sedět vedle mě, jo bylo to hnusný a trapný před Noahem ale co už, debil je debil...
Škola uběhla a po škole když jsem seděla na obědě... co se nestalo!! Noah si sedl vedle mě!! A říká že chce ...
Doučování , dobře to jsem nemyslela že řekne ale aspoň něco budu s ním trávit čas... Říkam že ok můžeme se dohodnout na termínech
DAL MI SVOJE ČÍSLO!!
Vím že za účelem doučování ale i tak mám jeho číslo!!
Další den byla sobota a tak sem neměla co dělat byla jsem na obědě a tak radši říkam předem mámě a tátovy že sem příjde kluk ..
Oni hned na mě vyvalili oči jako by to byl nějaký zázrak nebo co..
Jo asi je ale jen jsem k tomu dodala že na doučování
Hned se zeptali na co já potřebuju doučování ,říkám že ne já ale on budu ho doučovat matematiku říkám.
Mamka dodala že dobře ale znáte taťky otevřené dveře ať nic nezkouším...
Trochu jsem se naštvala ale docela ho chápu přece taková kost jako já proč bych nic nezkoušela, ne dělám si srandu opravdu ne mimochodem tohle jsem já:

 Trochu jsem se naštvala ale docela ho chápu přece taková kost jako já proč bych nic nezkoušela, ne dělám si srandu opravdu ne mimochodem tohle jsem já:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle chodím protože se bojím co na mě lidi řeknou ,bojím se jejich názoru...
Napsala jsem mu ,jestli nechce přijít na to doučovaní po hodině napsal že jo abych mu poslala adresu
Myslela jsem že jsem blázen nebo jsem ve snu ale opravdu přišel problém je ten že bydlí hodinu vlakem musí dojíždět..
Nechtěla bych takhle 40 minut každý ráno do školy vlakem..
Učili sme se asi od 4 do 8 a pak bylo totální ticho v tu chvíli jsem se chtěla zabít.. ale najednou řekl jestli si neobědnáme pizzu!! Řekla jsem že jo a zaplatíme si ji napůl odpověděl jo,ale na to když přijela pizza zaplatil jí celou on.. to mé zaskočilo a tak sem to tal nechtěla nechat dala jsem mu peníze do kapsy u bundy..
Nevím přišlo mi blbý mu ty peníze nedát když se skoro ani neznáme
Snědli jsme pizzu a řekl ať se jdeme projít tak sme šli ale jen poblíž baráku jdeme a tak najednou říká že jestli se mu ten test zítra podaří že jsem mu moc pomohla a že to budeme muset někdy zopakovat řekla jsem že jo..
Šli jsme asi 10 min a sedli si na lavičku najednou říká proč jsem tak zahalená
Říkám že to vědí jen rodiče že to nechci říkat odpovídá že dobře,je hezký jak mě respektuje.. ale po pár minutách ticha na lavičce mi to nedalo a tak sem mu to začala vyprávět: bojím se.. bojím se že se lidem nebudu líbit budou na mě pokřikovat že jsem ošklivá že jsem jako opice dřív mě za to šikanovali... od té doby se bojím ukázat proto jsem v tom kroužku chodím radši na přednášky než se ukazovat na koupališti... jsi první komu jsem to takhle řekla..
Odpověděl že to zná taky na něj pokřikovali atd že to bylo těžký ale že se z toho dostal že mi klidně pomůže..
Potichu jsem si řekla: však si krásnej,asi jsem to neřekla dostatečně potichu...

Jedenkrát a nikdy vícKde žijí příběhy. Začni objevovat