1 - Engkau Sulung

7.9K 87 3
                                    

Hai para pembaca. Semoga hari ini lebih baik dari semalam.Ada tambahan satu watak hehe dekat chapter sebelum ni. hehe.. Selamat membaca 😘.

*****
AYIE POV

Pooonnnn poonnnn....

"Iya, kejap Bang Lan,kejap." Aku bangun dari kerusi terus ke pintu hadapan. Lalu membuka pintu dan menyapa Bang Lan si Posmen.

" Kalau boleh hon,macam nak cari gaduh. Amboi."
kataku.

"ya la,aku banyak lagi barang nak kena hantar. Hang xpa la asyik tidoq ja xkerja. No ic? " kata Bang Lan.

" 980809-02-5*** " balas aku.

" Orait, selamat tidoq bos. Nanti beli banyak-banyak lagi" kata Bang Lan dengan nada gurau.

Hehe, barang yang ditunggu dah sampai.Aku Ayie,23 tahun ,lelaki.. eh korang dah taw la semua ni kan. Kalau tak tahu lagi, baca "watak" ☝🏼 atas tu.
Normal la bagi kaki shoping online asyik membeli ja kerja. Sebab tu Bang Lan asyik marah-marah tu. Mana taknya, seminggu dekat dua atau tiga kali barang aku sampai. Lenkali,himpun la dulu Bang Lan oi,hoho.

Aku tinggal sorang kat rumah hari ni,sebab Mak aku keja dekat Kilang Ubat tu,Adik laki aku baru abes sekolah. Sekarang tengah meronda dengan kawan dia cari kerja sementara dapat result SPM. Adik kecik aku,si Alya tu pulak, dah masuk prasekolah. Ntah kenapa la masuk PraSekolah awal sangat,nak bagi genius kot. Tak sempat merasa jadi budak,dah kena belajar macam-macam. Aku dulu 6 tahun baru masuk tadika,pandai jugak.

Ya, spray dulu sanitize dekat parcel yang baru sampai ni. Untuk keselamatan.
"Praaaappppppp..." Unboxing time. Aku punya hobi pelik sikit,selalu orang beli perfume,jam tangan, barang kosmetik , game atau apa- apa. Tapi aku punya hobi beli sextoy.😅. Macam2 juga la yang aku beli. Ada buttplug,dildo,handcuff,bdsm set, dog tail. ballgag.Entah dekat sapa aku nak cuba pun aku x tahu. Habes sangat ,aku la pakai sendiri semua benda ni. Aku ada awek,muda setahun dari aku tapi aku dah putus sebab dia dapat tahu hobi aku ni. Dia takut aku ni psiko dan akan buat dia pakai semua sextoy ni. Huhu, cuba je mana tahu nanti suka. Tapi nasib baik la lepas kami putus,rahsia aku dia simpan dengan baik walaupun kami dah xtegur sapa lagi.

"Huh.. Penatnya. Try kejap la benda baru ni." aku pun terus pakai ballgag yang baru sampai tadi. Sambil pose depan cermin aku snap 2@3 keping gambar dan save dalam laptop aku. Sendiri pakai pun stim. Terus buat koleksi pic diri sendiri tengah main sextoys. Bagi aku normal la kan. Janji xkacau duit orang.

Dengan bersahaja, aku pakai ballgag,nipple clamp dan berspender, aku terus kemas rumah. Rasa macam orang gaji dan hamba la pulak bila pakai macam ni. Nasib xda orang. Dekat sejam jugak la, dari basuh baju, kemas dapur,sapu dan mop lantai. Peluh tu memang banyak sebab aku xbuka kipas, sengaja nak keluarkan peluh jantan. Dah habes semua kerja,aku pun snap gambar macam biasa dan macam-macam pose untuk masuk dalam koleksi aku.

"Aaarrgghhh...slurrpppppp" meleleh air liur aku lepas buka ballgag ni. Sejam lebih bertakung, basah habes puting aku dengan air liur sendiri. Nipple clamp pun aku buka dan menampakkan puting pink aku semakin timbul dan merah lepas kena sepit, ditambah pula peluh dan air liur aku tadi. Rasa macam nak je nyonyot puting sendiri,tapi xsampai haha.

Jam menunjukkan pukul 1.14 tengahari. Aku terus ke dapur sambil berspender dan goreng ikan dan masak sayur campur untuk makan kejap lagi. Selalunya, mak aku akan rehat pukul 1.30 dan balik makan pastu terus masuk kerja sampai pukul 6ptg,kalau overtime lajak la sampai 8 mlm atau 10 mlm. Alya pulak lepas habis tadika,aku kena pergi ambil. Tapi disebabkan hari ni, Ayah dia a.k.a Ayah tiri aku punya giliran untuk jaga Alya,aku xperlu la ambil. Seminggu Alya stay sini, seminggu stay dengan Ayah dia, Pakcik Adam.

Abang.. Adik Minta Maaf (complete)Where stories live. Discover now