AYIE POV
Aku terus ambil toys aku,pastu terus ke bilik Boy. Boy yang masih pengsan,aku tiarapkan dan tanpa seurat benang lagi di hadapan aku. Agak-agak teruna lagi x si boy ni,ke Caen dah tebuk awal lagi. Aku ambil hp letak atas kerusi dan cari angle sesuai untuk muat-muat je nampak badan boy tapi xnampak aku. Aku malas nak pegang hp sebab tangan nak main lube dengan dildo ni. Aku koyakkan sikit isi bontot boy untuk menampakkan lubang teruna adik aku ni. Comel je xda bulu. Teringat satu pepatah cina.
" Jika seseorang membersihkan kawasan belakang nya, maka dia mengharapkan ada tetamu berkunjung di situ"
Haha, entah la ada teruna ke tak ,janji aku nak tebuk lak. Adik aku kot,biarla aku yang rasmikan dari orang lain.Dulu kecik-kecik,aku yang jaga ko tanpa ayah.
Aku tuang sedikit lube ke celah lubang bontot boy. Lalu memainkan jari disekitar bibir lubang dia. Kemudian memasukkan satu jari,keluar masuk,keluar masuk kemudian tambah lagi satu jari. Aku ulang sampai la jari yang ketiga. Ada sikit pergerakan badan boy. Entah apa yang dia mimpi pun aku xtaw la. Tetiba.. puuuuuuutt... satu angin keluar lalu menusuk hidung kau.
"Bodo la kentut xminta izin" satu tamparan aku lepaskan ke arah bontot boy. Bergetar macam puding bontot dia. Aku terus ambil dildo yang berurat tadi dan menyapu lube sampai pangkal. On your mark. get set. go. Duuushhhh Satu kali tolakan dildo masuk secara terus. Kentut lagi. Kini bontot boy dihenjut dengan dildo 7 inci. Boy ada sikit reaksi. Aku bangun ke dapur dan basuh tangan,dan kembali mengambil hp aku untuk merakam secara close up. Bermula dari muka boy yang tengah terima rendaman dildo dan terus ke dildo yang merogol boy. Rakaman diteruskan sehingga berberapa minit.Setelah puas bermain dengan lubang boy aku,aku lap semua kesan lube yang melekit tu.Kemudian kembali ke dapur ambil ais ciub dan masukkan ke dalam lubang dia haha. Aku memakaikan kain pelikat dan selimutkan boy. Satu ciuman aku hadiahkan kepada dahi boy.
"Nite adik slave along"*****
BOY POV
Aku terjaga tengah malam,rasa sakit satu badan macam lepas angkat berat. Aku lihat jam. Pukul 2.00am. Aduh kepala pun berat ja. Bontot aku lak sakit sekali sentuh ada air keluar,Arrgghh sudah xkan berak kot. Teruskan aku pergi bilik air untuk cuci. Bila aku bangun rasa ada benda tergantung kuat di kote aku. Bila aku selak kain pelikat,aku nampak ada satu plastik cover semua kote aku dan xboleh stim,sial la. Ni mesti kerja Along. Lepas cuci aku terus ke bilik Along,nak suruh dia buka. Aku buka pintu dan terus kejutkan dia untuk bangun.
"Along .. bangun bangun... along!!!"
Dia mengangkat kepala sedikit dan senyum di sebalik samar-samar lampu tidur tu. Aku mengoncangkan lagi Along. Tiba-tiba Along menarik tangan aku hingga jatuh disebelah dia, dan terus memelukku. Aku cuba lepaskan diri tapi xboleh. Rasa panas pelukan tu. Pelukan yang aku xpernah rasa selama ni dari Ayah mahupun Along. Perbuatan aku terhenti,dan aku membiarkan Along memeluk aku sampai aku tertido. Entah kenapa rasa selesa. Ini kali pertama kami tido sekali sebab Along xpernah sukakan aku dari kecik. Katanya sebab aku, Ayah dah xda dan mak selalu lebihkan aku. Tapi dengan Alya ok lak dia layan. Dah la aku tido dulu sampai pagi. Esok sambung ok.Bila aku bangun, aku dah dekat bilik. Tapi benda tu still melekat dekat kote aku. Aduh serabut la xboleh morning wood.Aku mandi pakai baju dan seluar kemudian ,aku cari Along dan minta dia buka.
"Along..buka la benda ni. Along yang kunci kan?" kataku.
"Mana ada, kan boy suruh Caen kunci" kata Along.
Terus terasa seram sejuk,kenapa Along petik nama Caen,kenapa Along rilek ja cakap macam tu. Dia tahu ke pasal aku dengan Caen.?
"Apa Along cakap ni?""Sini duk kat lantai, Along nak cerita" balas Along
Aku tanpa pikir banyak terus duduk dilantai bilik Along sambil menunggu Along cerita dari atas katil.
Along mengeluarkan Hp dia dan tunjuk video aku hisap batang Caen, kemudian video aku hisap batang Along,Video dildo jolok lubang aku."Apa ni Along, kenapa Along ada video tu? Apa Along buat kat adik sendiri?Kenapa Along? Kenapa.. Apa salah boy?" sambil menangis.
"Salah kau, kau ugut Along dan mintak duit dalam keadaan xmasuk akal.Jadi ni la akibat dia.Lenkali jangan sibuk hal orang. Jangan sibuk nak ugut padahal sendiri pun ada rahsia jugak. Sekarang kalau kau nak jadi macam biasa balik ko kena ikut arahan Along,, kalau x....." Kata Along tegas dan nada marah
"Kalau x , apa? tanya ku
"Video ni Along sebar, biar ko malu.. pastu masa depan ko gelap. ko nak semua jadi macam tu.? Ikut ja cakap Along. Tu je Along nak. Paham" tegas Along.
" Errmm..." aku x mengiyakan apa-apa. Aku cuba hadam dan berlari keluar kemudian terlanggar Mak.
"Jalan xtengok guna mata ka? Tuhan bagi mata xmau guna. Haish apa la nak jadi anak-anak aku ni. " Kata Mak.
Aku mendiamkan diri,tiada kata minta maaf. Aku mengambil sweater aku dan helmet dan terus keluar dari rumah.
" Ni la anak zaman la,tegur sikit merajuk ,diam pastu keluar rumah. Esok- esok bila aku dah xdak sibuk nak teriak depan kubur" mak leter sorang diri.
Aku menghidupkan enjin dan terus menuju ke jalan raya dan xpasti kemana destinasi yang aku nak pergi. Aku mengelamun sambil menunggang motorsikal, sehingga aku hampir terlanggar seekor kucing. Aku mengelak dan terbabas ditepi jalan,nasib la aku perlahan ja cuma luka sedikit luka di bahagian siku.
Kucing tu berlari ke tepi jalan.Ada sebuah kereta berhenti dan menyapa aku.Terlihat kelibat seorang lelaki tua berusia dalam lingkungan 40an,berkaca mata hitam dan tegap. Kelihatan tampan dan seperti orang jahat dalam filem.
"Adik x apa-apa? Meh pakcik tengokkan luka tu. Hmmm.. apa kata pakcik bawak ke klinik untuk cuci luka tu." Kata pakcik tu.
" Sikit ja ni pakcik xpa" balasku.
"Jangan macam tu, pakcik pun pernah kena macam tu,dan pakcik tau kesan dia nanti kalau xcuci. Boleh sampai potong tangan" Kata pakcik tu lagi.
Agak-agak la pakcik ni pun. Aku pun malas nak protes aku pun bersetuju. Motor aku ditinggalkan ditaman di sekitar situ, dan menyuruh pak guard tolong jaga sekejap. Lalu naik kereta pakcik tu dan ke klinik.
" Terima kasih pakcik, pakcik nama apa ? " tanyaku untuk mengenali siapa gerangan namanya.
"Pakcik Joe..adik pulak sapa nama?" tnya dia kembali.
" Naufal. Tapi boleh panggil boy" balasku.
" Ya pakcik tahu" balasnya.
" Eh macam mana tahu? " Tanyaku pelik.
" Tu kat helmet tu. Ada sticker My name is Naufal" katanya sambil memuncungkan mulut dekat helmet yang berada di ribaku.
" Ohh. haha. ok pakcik. xperasan." kataku.
" Macam mana boleh ,Eksiden tu? Mengantuk ke tadi?" tanya Pakcik Joe sambil memperlahankan radio dek kerana segmen Dj radio ketawa xingat dunia.
" Ada masalah sikit,"balasku.
"Oh gaduh ngan awek la ni." usik dia.
" Xde la pakcik, masalah keluarga. Semua macam xsuka saya ja sejak akhir-akhir ni. Saya ada emak, abg dan adik. Abg dari dulu xsuka saya,adik lak masih kecik. Emak sibuk dengan kerja dia,jarang-jarang balik rumah. Bila balik kerja nak marah-marah ja. Semua dah xsayang saya pakcik" kataku sambil mengesat air mata.
" Em Ayah Naufal?" tnya Pakcik Joe.
"Dah mati... mati dari hidup saya"
balas aku.Bersambungg....
Maaf penat sikit lepas vaksin. Kalau ada typo harap maafkan. Terima kasih sudi baca.
YOU ARE READING
Abang.. Adik Minta Maaf (complete)
Non-FictionKisah 2 : Ayie/Along abg kepada Boy/Naufal. Ada satu rahsia Ayie yang cuba Boy dedahkan. Akibatnya? Makan diri. Dapat ke adik dan abg berbaik semula? Dalam Xsedar ada yang memerhati mereka. Boy dan Ayie . Adik dan Abg. Slave dan Master.