2

2.4K 140 10
                                    

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


.

.

.

Ia melambai lambaikan tangan nya tidak lupa juga senyuman lebar setia menghiasi wajah tampan nya yang dipenuhi keringat. Mengucapkan kata selamat tinggal berulang kali kepada semua peminat nya yang menghadiri concert nya pada hari ini. Walaupun ia tahu sesetengah dari peminat nya berasa sedih kerana ia perlu mengakhiri hari ini. Tetapi ia sudah berjanji pada mereka untuk melakukan concert di situ lagi.

"Kerja yang bagus Haechan!" pemuda yang dipanggil Haechan itu tersenyum.

"Hyung juga!" ia membalas membuatkan pemuda tadi tertawa kerana tingkah lucu nya.

"Cepat ganti baju mu kita akan merayakan hari ini" pemuda tan itu cepat cepat menukar baju nya. Setelah selesai menganti baju ia masuk ke dalam sebuah mobil khusus untuk nya.

"Hyung kita akan makan di mana?"

"Di-

"WARHH"

"YAKK HUANG RENJUN BAGAIMANA DIRI MU MASUK?!" pemuda tan itu mengelus dada nya yang hampir berhenti berdetak lalu menatap tajam pemuda di depan nya yang hanya menampilkan wajah yang tidak bersalah.

"Hehe aku datang sejak diri mu memulakan concert. Dan aku masuk ke sini ketika diri mu menganti baju" terang nya dengan senyuman yang Haechan rasa menyebalkan. Jika bukan sahabat sudah ia lempar ke luar.

"Jika aku mati tadi kau harus bertanggungjawab mengurus peminat ku!"

"Mian mianhae Haechannie~ ah aku tidak ingin mengurusi peminat mu. Peminat ku juga membuat ku pening akhir akhir ini" Renjun mengingat baik beberapa peminat nya akhir akhir ini melakukan sesuatu yang membuatkan diri nya terkejut. Ia tidak percaya dengan apa yang mereka lakukan dan bayangkan. Ini membuatkan diri nya meremang apabila mengingati apps 'Orange' yang digunakan peminat nya untuk berfantasi.

𝐑𝐚𝐬𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐢𝐧𝐝𝐢𝐫 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 -𝐀𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫 ; )

"Apa yang berlaku Renjun-ah?" Renjun menghela nafas lalu menceritakan apa yang berlaku kepada mereka.

"Kenapa peminat mu menyeramkan Njun.." Renjun hanya mengangkat bahu nya tidak tahu.

"Kau juga perlu melihat apa yang dilakukan peminat mu Chan"

"Tidak mungkin mereka bergitu juga.."

"Siapa yang tahu bukan?" setelah itu Haechan terdiam kerana memikirkan kata kata sahabat mungil nya itu. Tanpa sedar mereka sudah tiba di tempat yang ingin dituju.

.

.

.

"Huh aku lelah!" setelah tiba di apartment nya ia terus membaringkan tubuh nya ke atas kasur bersaiz queen di kamar nya. Tidak peduli dengan badan nya yang lengkit kerana sesudah concert ia belum mandi.

𝐏𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨 𝐋𝐨𝐯𝐞 ᶠᵗ «𝐌𝐚𝐫𝐤𝐡𝐲𝐮𝐜𝐤»Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang