Návrat

9 1 0
                                    

Když odtáhly otcovo mrtvé tělo Franc seděl na lavičce před domkem.  Přemýšlel o tom kam teď půjde a jak se tam dostane. Vůz i mezka otec prodal a koupil si za to pivo a ženy, takže se neměl jak přepravit zpátky domů. Kateřina mu chyběla víc než cokoliv jiného z domova, myslel na ní dnem i nocí a přemýšlel kde by byl kdyby neodjel a zůstal s ní.  uběhlo už několik dnů co s otcem odjel z louky nad potokem a tam kde byl opravdu doma.

  Z ničeho nic vstal a zašel dovnitř pro pár věcí jako třeba křesadlo, otcem vykovaný jednoruční meč, brašnu se svíčkami a pak se vydal po zaprášené cestě dál a dál. Šel co nejrychleji a doufal že cesta kterou před několika měsíci sledoval koutkem oka se mu náhle vybaví. Byl uprostřed ničeho když se začalo stmívat a tak šel ještě rychleji. potkal pocestného které ho se ptal na cestu a vyzvídal co kde je . Pamatoval si jen málo bodů díky kterým se mohl orientovat.

   Byla noc když byl moc unavený na to aby šel dál, lehl si na okraj lesa ke kterému přišel a tam velice rychle usnul. vstal s východem slunce, protáhl se a dál šel lesem. našel houby a i když nevěděl co jsou zač ukrutný hlad ho donutil je sníst nad malým ohýnkem který zapálil díky křesadlu které vzal. když se najedl dost na to aby vzal sílu tak se sebral a putoval směrem k domovu.

   Když se dostal na konec lesa už se mu to zdálo povědomé. ty kopce znal a ještě lépe znal to co bylo za nimi. Na oblohu se přikrádala noc a on viděl před sebou tu nejjasnější hvězdu na obloze. Rozběhl  se a uviděl farmu na které dřív pracoval. došel ke dveřím a zaklepal třemi velkýma ránami na dveře. 

   Otevřela Kateřina která sotva co France uviděla vrhla se mu kolem ramen. Tuhle noc Franc pocítil jako nejšťastnější ve svém životě. Tahle noc mu přinesla víc než jen radost z shledání se svou láskou ale taky  své prvorozené dítě. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 30, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hluk kovadlinKde žijí příběhy. Začni objevovat