Hayallerimin yeri Marmaris ❤

223 6 4
                                    

Sonunda bekledigim an gelmisti. Sene boyunca derslerimi yuksek tutup yaz tatilinde Marmaris'e gitmeye hak kazanmistim. Herkes mutluydu elbette ama kimsenin benim kadar heyecanli oldugunu sanmiyorum. Nasil heyecanli olmam ki sonunda onu gorucektim. Hani su yillardir hayalini kurdugum marulu. Elimde bir kac adres vardi, hangisinin dogru oldugunu bilmiyordum ama hepsini tek tek deneyecektim. Sevgi de bizimle Marmaris'e gelip bana yardimci olacakti. Her yer daginikti, merdivenlerde esyalar ve valizler vardi. Valizlerin ustunden atlayarak odama ciktim. Sevgiyi arayip tekrar hayal kurmaya basladim, Salihi bulunca neler olacaginin hayalini kurdum. O da bana gerceklesecekmis gibi gaz veriyordu. Bi anda asagidan ses geldi "Berfiiin hadi kizim cikicaz birazdan hazir ol" hayal kurmayi birakip Sevgiye hazirlanmasini soyledim. Bir kac dakika sonra ciktik evden. Kalbim kut kut atiyordu, yol boyunca bir an olsun susmadan Sevgiyle yapacaklarimizi konustuk. 5-6 saatlik yoldan sonra Marmaristeydik, hayallerimin hepsi buraya aitti, herseyim, burdaydi. Sonunda kavustum Marmarise, sonunda onunla ayni havayi soluyordum. Kendimize bir otel bulup yerlestik. Annemle babam bir odada, ablam bir odada, sevgi ve ben bir odada kalacaktik. Odalar ayarlaninca dogruca odamiza cikip yerlestik. Cantami bir kenara atip yataga yattim ve gozlerimi tavana dikerek hayallere daldim. Biliyorum fazla hayalperestim ama gerceklesmesi imkansiz olan hayaller kurmuyorum. Seneye liseye gidecegim, belki Roma da okuyup surekli Salihle kalabilirdim. Amaan ne sacmaliyorum ben ? Aptallik ! Belki de goremem bile. Bosa umitleniyorum. Neyse yol cok yorucuydu ve cok acikmistim. Sevgiyle yemekhaneye inip biseyler varmi diye baktik. Pek bisey kalmamisti cunku yemek saati gecmisti. Bulgur pilaviyla idare etmek zorundaydik. Yedikten sonra otelin etrafinda biraz turladik. Telefonum caldi, ablam ariyordu. Acar acmaz "Neredesiniz ? Babamlar cok merak etti. Haber vermeden cikip gitmissiniz. Cevap versene !" Diye soylenmeye basladi. Sakince "Abla sakin olun otelin bahcesindeyiz" den baska bisey soyleyemedim. Yukari cikip annemlerin yanina gittik. Bi guzel azarladilar. Bu kadar pimpirikli bi ailenin beni italyaya gonderecegini sanmiyordum acikcasi. Saat baya gec oldu odaya gittik, televizyonu actik. Hemen Ntv Spor'u actim. Roma maci vardi. Sevgi bana karsi bu konuda itiraz edemezdi, etmedi de. Yedek kulubesinde onu her gorusumde attigim cigliklardan rahatsiz olsa da belli etmemeye calisti. Cunku bu konuda ne kadar delirdigimi biliyordu. Mac bitince uykudan gozlerimiz sismisti. Sevgi coktan uyumustu bile. Yarini dusunmekten gozume uyku girmiyordu. Sonunda olacaklari dusunup zorda olsa uyuyabilmistim.

Uçan hayallerimin Salih'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin