Artık beraberiz

125 3 0
                                    

Saat baya gec olmustu ama sevgi hala uyanmiyordu. Yastigi suratina firlatip kalk artik uykucu diye bagirdim. "Ne var ya rahat birak beni"diye mizmizlandi. "Neden kalkmiyorsun sen ? Eskiden beni zorla kaldirirdin" "ve suan uykum var" "neden ama?" "Cunku dun sayende cok yoruldum. Artik beni rahat birakir misin ?" Bunu sen istedin diyip banyoya gittim.

-Sevgi-
Uyandigimda neye ugradigimi sasirdim. Kafam resmen uyustu, az once kafamdan asagi 2 bardak soguk su dokulmustu. Yataktan kalkip "bunun intikamini alicam" diyip yastigi Berfin'in yuzune firlattim. O bana, ben ona..

-Berfin-
Her zamankinden daha cok egleniyorduk. Yastik tuyleri hacada ucusuyordu. Kendimi yataga attim, oturdum. O da karsima oturdu. "Iyi ki benim en iyi arkadasimsin" dedim, "en iyi arkadas degil, kiz kardes" diyip gulumsedi. Gercekten boyle bi kiz kardese sahip oldugum icin cok sansliyim. Biraz birbirimize bakip gulmeye basladik. Sonra "hadi bakalim bugun cok guzel gecicek gibime geliyor, hazirlanip cikalim. Zaten elimizde son adres kaldi bu da olmazsa umudumu keserim" dedim. Kalkip hazirlandik. Annemleri arayip haber verdik ve ciktik. Adrese gittigimizde cok guzel, bahceli bi evle karsilastik. Gorduklerim karsisinda soka girdim. Karsimda Onur duruyordu, Onur Uglu. Hani su Salih'in en yakin arkadasi olan. Bi an yanina kosup sarilmamak icin kendimi zor tuttum. Biraz durduk, Sevgi de kalakaldi. Ikimizde hareket edemez olduk, benimse nefesim kesildi, gozum hic bir sey gormez oldu. Iste buldum, sonunda gordum onu. Kapidan cikip Onur'un yanina yurumeye basladi. Bi an kendimi kaybettim, ruya gibiydi. en son gozlerimin kapandigini hatirliyorum.

-Sevgi-
Berfin bayginlik geciriyordu, yere yigildi. Salih ve Onur'un buraya dogru geldigini gordum. Bu manzara karsisinda ben bile ayilirdim, hadi ayil dedim. Salih yaklasti, benim bile dilim tutulmustu, ne diyecegimi bilemedim. Berfin'i kucaklayip eve aldi, bende yaninda gittim. Annesi biraz kolonya surdu, ayilir gibi oldu.

-Berfin-
Gozlerimi actigimda tutuldum. Herseyim gozlerimin onundeydi. Tekrar bayilirim diye cok korktum. Sevgi'ye donup "Burasi neresi" diye sordum. Sevgi cevap vermeden, Salih "Bosver simdi, iyi misin sen ?" Dedi, "iyiyim ama neden burdayim ?" dedim, olanlari anlatti ve sordu "neden bayilmis olabilirsin ?" soylemeye cekindim ama Sevhi herseyi bir kere de anlatti. Salih gulumsedi. Iste ben yillardir bu gulusu canli canli gormenin hayallerini kuruyordum. Bi anda onun icin yaptiklarim gozlerimin onunden gecti. Aglamaya basladim. Sevgi gozyaslarimi sildi, Onur bana su getirdi kalkip ictim. Sanki ruyada gibiydim, bunlar asla gercek olamayacak kadar guzel seylerdi. Salih "sanirim artik iyisin, gidebilirsiniz" dedi. Bunu beklemiyordum, oldukca kiriciydi. Onur egilip Salih'in kulagina biaeyler fisildayinca Salih istedigim kadar kalabilecegimi, kendimi iyi hissedersem gidebilecegimi soyledi. Gulumsedim. Bir kac saat gecti. Hep beraber oturup sohbet ettik. Salih'e ondan hic ayrilmak istemedigimi soyleyecektim ama cesaret edemiyordum ki hic beklemedigim bir sey oldu, Salih "Ben sizi cok sevdim, sizinle vakit gecirmek eglenceliymis, numaranizi verirseniz gorusebiliriz" dedi. Tum istediklerim olmaya baslamisti, ben soylemistim "bugun iyi gececek" diye.

Uçan hayallerimin Salih'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin