Guzel Gun ✌

91 4 0
                                    

Sabah oldu. Uyandim. Dun aksamdan sectigim kiyafetlerim sandalyenin ustundeydi. Once bikinimi giyip ustune sortumu ve badimi grcirdim. Sonra sevgiyi uyandirip hazirlanmasini soyledim. Kalkti ve giyindi, kahvaltiya indik. Masaya gecince babam "yuzunuzu goren cennetlik" diye kizdi. Bende Marmarisin tadini cikariyoruz babacim diye karsilik verdim ve bugun yuzmeye gidicegimizi soyledim. Once onlarda gelmek istedi ve sonra ablam olayi anlayinca "onlarin gittigi yer kirli biz baska bir yere gidelim" diye babami vazgecirdi. Sevgi ve ben derin bi oh cektik. Cunku henuz Salihle arkadas oldugumuzu bilmeleri gerekmiyordu. Ozellikle babam futbolculari pek sevmez, sadece o igrenc takimi tutuyor. Kahvalti bitince izin alip masadan ayrildik ve dogruca sahile indik. Salihi aradigimda acmadi ve tekrar o korkuyu yasadim. Bizimle dalga geciyorlar diye tekrar dusundum. Sevgi ise "yeter artik oyle bisey yok diye konusmustuk. Belki isi vardir" diye bana karsi cikiyordu. Biraz sonra telefonum caldi, arayan Salihti. "Alo?" "Nerdesiniz?" Yerlerini soylediler bizde gittik. Sandigimdan daha iyi bi mazarayla karsilastim. Su 4 cocuk karsimdaydi, Ekip 48 ❤ Salih, Onur, Erhan, Cem.. hayalimi yasiyordum sonunda. Ama heyecanli oldugumu pek belli etmeden digerleriyle tanistim. Ekin zaten beni daha once instagramdan taniyordu, konusmuslugumuz vardi. Hemen ona sarildim, gercekten resimlerdekinden daha harika bi kizdi, fazla guzeldi. Birden Onurla Ekinin askini dusundum, cok mukemmellerdi, cok yakisiyorlardi. Her zaman imrendigim bi iliski olmustu onlarinki. Sirayla hepsine sarilip tanistim. En son Salih kaldi. Ona sarilirsam birakamam diye korkuyordum, ilk defa sarilacaktim, ilk defa kokusunu duyucaktim, ilk defa dokunucaktim. Bi an keske hic pesine dusmeseydim diye dusundum, uzaktan sevseydim dedim. Sonra iyi ki sevmisim be diye gecti aklimdan. Biraz daldim Salih bana "artik banada sarilicak misin ?" Diyene kadar. Sarildim, mukemmeldi, iste yillardir bunu istiyordum, keske hic bitmiycek olsaydi, sonsuza kadar boyle sarilabilseydim ona, simsiki.. gozlerimi kapattim ve anin tadini cikardim, uzun bi sure sarilinca Salih birakti. Bende kendime geldim. Uygun bir yer bulup havlularimizi serdik. Biraz oturduk, Salih Onura gunes kremi surdurdu, herkes gunes kremini surerken ben Salihe dalmis gidiyordum, gulumsedi. Daha cok sevdim o an. Sonra Ekin bana "istersen gunes kremini surebilirim" dedi. Bende tesekkur ederim ama sevgi surer dedim. Sevgiye surmesi icin verdim, bi isi becerse sasarim zaten, suremedi tabiki. O suremeyince Ekin aldi ve surdu. Bende sevgiye surdum. Cem "ee ne bekliyoruz hadi denize girelim" diye bagirdi, Salih gulerek yanina gitti, "biz basliyoruz isteyen gelir" dedi ve birlikte atladilar. Cok neseliydi, cok mutluydu. Onu boyle mutluyken gormek benide mutlu etti, bi gulumsemesiyle tum acilarim gecti, bi sarilmasiyla herseyi unuttum, aklim basimdan gitti. Ekin "ee hadi kizlar oturmaya mi geldik sizde gelsenize, cekinmeyin" diyip ellerimizden tuttu ve birlikte denize girdik. Hep beraberdik, Salih ve arkadaslariyla birlikte guzel bi gun geciriyordum sonunda. Bir kac saat yuzdukten sonra ben ciktim, ayagima kestane batmisti. Oturdum kenara. Hepsi yanima geldi, Erhanin yaninda krem varmis, onu ayagima surdum. Sonra Sevgi dayanamayip, buyuk bi heyecanla ve gulerek "dondurmayi cok sever, dondurma ona herseyi unutturur" dedi. Herkes guldu, bir kac dakika sonra Salih elinde dondurmalarla geldi, once bana verdi. "Al bakalim, iyileste beraber yuzmeye devam edelim" dedi. Sonra herkese dagitti. Dondurmayi yedim ama hala cok aciyordu. Aslinda neyin gecirecegini biliyordum, bi kere sarilsa ya, gecer belki diye dusundum. Sanirim icimi okumustu, sarildi bana ve kulagima "simdi gecer bence" diye fisildayip guldu, bende guldum. Gercekten aciyi hissetmemeye basladim. Birden muzik yukseldi, Ekin beni ayaga kaldirip dans ettirmeye basladi. Ekinin ne guzel dans ettigini biliyordum. Bildigimden daha fazlasiymis dedim ve bende ona katildim. Biraz sonra farkettim ki Salih bizimle dans etmiyor, egilip neden etmedigini sordum. O cevap vermeden Cem atildi "o dans etmeyi bilmez" dedi ve herkes gulmeye basladi. Bizde gulumsedik ve ayaga kaldirip hadi o zaman Ekinden biseyler ogrenelim dedim. Gulumsedi ve bize bakarak dans etmeye basladi. Icimden sunlar geciyordu; "Allahim nasilda egleniyor, nasilda mutlu. Hep boyle mutlu ve neseli olsun. Hic uzulmesin lutfen. Yalvaririm canini yakacak hic bir sey olmasin".

Uçan hayallerimin Salih'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin