~~~Harry Styles szemszögéből~~~
A kocsi percekkel később fékezett -gondolom Louis háza előtt- a kócos szépség pedig komótosan elindult befelé. Miután én is kiszálltam felkapva a táskámat indultam meg befelé, mögöttem a sofőr. Jobban szemügyre véve egész nagy volt ez a ház kívülről, és természetesen fehér, tele sötétített ablakkal. Beljebb érve abszolút elkáprásztatott a dolog, hiszen minden csillogott villogott és rend volt, hát nem egy legénylakás. Ezek alapján tuti, hogy nem egyedül él itt. Gyönyörködésemet Louis zavarta meg.
- Ő itt Liam - mutatott a mögöttem állóra - körbevezet téged - intézi felém a szavait, teljesen ridegen, mintha le se szarná. Érdekes...
- Liam vagyok, Louis legjobb barátja és én is itt lakom - mosolyog felém. Barna haja kissé kócosan omlik homlokára és látszik, hogy bizonyára nemrég kelt fel. Arca kissé nyúzott, keveset aludhatott, szeme fáradtan mégis vidáman csillog felém. Testét egy mintás ing és egy fekete farmer borította. Ő sem annyira rossz, de közel sem olyan jó mint Louis. Várj mi?! Miért hasonlítgatom össze őket? Liam kedves és nem egy tapló, mint Louis - és ez itt a szobád - be is fejezte? - Mint mondtam itt vagyok a szemben lévő szobában. Louis a másik szárnyban van, abba a szárnyba az engedélye nélkül belépni, szigorúan tilos - emeli ki a tilos szót - fürdőszoba és zeneterem a folyosó végén, pakolj ki és gyere le a nappaliba - mondja és elindul lefelé.
Hát oké...
Mikor beléptem egy egyszerű szürke falakkal körbevett szobácska amiben egy íróasztal egy szekrény illetve egy ágy van. Szekrényem viszonylag üres volt, csak néhány szürke színű vállfa lógott benne. Táskámat leraktam - vagy inkább le dobtam - a szoba közepére és egy bő fél óra alatt kipakoltam, majd elindultam a zuhanyzó felé. Épp az ajtón nyitottam volna be mikor az hirtelen eltalálta a fejemet és estem volna hanyatt, ha az ajtón épp kilépő nem kapcsol időben majd kapja el derekam.
- Jól vagy? - morgott karcos hangján Liam. Ekkor nyitottam ki a szemem és hirtelen a nyelvem is összeakadt. Testét csupán egy derekára kötött törölköző fedte, így megcsodálhattam mind a hat kockáját. Persze minden a legnagyobb rendben, csak épp egy félisten V vonalát csodálhatom alig 5 centiméterről, testközelben.
- P-persze - dadogom ő pedig elenged és elmegy mellettem majd belesuttog a fülembe.
- Nem harapok - sóhajt fülembe, mire minden vér egy testrészembe kezd folyni és kevés hiányzik ahhoz, hogy hangosan is kimutassam tetszésem - még - teszi hozzá teljesen mellékesen.
Ez a pasi mintha birtokolna, érzi hogy megfélemlít és ez kiakaszt...
Elkèpeszető mennyire hatással tud rám lenni csupán egy szóval. Van egy rejtett sötét oldala...szinte biztos vagyok benne, hogy van valami amit mindketten titkolnak, de jobb ha nem ütöm bele az orromat. Van egy olyan előérzetem, hogy jobban járok vele és remélhetőleg majd beavatnak ha úgy érzik.
******
Egy kellemes fürdőzés után utam a konyhába vezetett ahol Liam ült melegítő nadrágban és éppen próbálja elvenni Louis-tól a whisky-s üveget. Amikor beléptem és meglátott Lou egyből felpattant és a falhoz szorított, ekkor néztem szemébe először mióta itt vagyunk. Szeme a szép óceán kékből hirtelen váltott pokol pirosra, mire olyan érzések merültek fel bennem ami eddig csak enyhe volt és rég nem éreztem...
~~~évekkel ezelőtt~~~
Félelem...
A legalapvetőbb emberi érzelem. Gyerekként mindentől félünk
YOU ARE READING
Tiltott vágyak //L.S.//
Fanfiction- Te szeretsz engem? - kèrdezi, remèlve hogy válaszára igent kap. - Nem - közli semlegesen Harry - ez csak egy kaland - mondja rezzenèstelenül. Louis Tomlinson a híres ènekes èppen egy sofőrt keres Harrynek pedig az otthoni coming outja miatt kapóra...