DADDY & MUMMY WILLIAM DITUKARKAN SEBAGAI PAPA DNGAN MAMA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
''Dah lah awak pergi lah mandi '' ujar Ameline . ''Jom lah teman aq mandi'' ujar William. ''Tak malu nak mandi orang awak ingat awak budak ke '' marah Ameline . ''Hmm yelah '' ujar William . ''Dah jom tidur '' ajak William . ''Okay '' ujar ameline sambil menuju ke katilnya . '' Dah tidur esok bangun lambat pulak'' ujar William
Keesokan harinya .
''Awk bangun solat subuh '' ujar Ameline . ''Hmmm jap lah ngantuk lagi ni '' ujar William . ''Mana boleh macam tu nanti habis waktu lah dah bangun mandi sekali ambik wuduk sekali '' ujar Ameline sambil menarik William . ''Yelah jap nak bangunlah ni '' ujar William sambil cium pipi Amwline . ''Morning kiss'' ujar William sambil berjalan ke tandas . Ameline membahang sambil memegang mukanya .
''Jap lagi kemas kita balik rumah mummy daddy dulu lepas tu baru balik rumah mama papa ok'' ujar William. '' Okay je janji balik . Awak x lapar ke jom kita pergi makan nak tak ke nak sarapan dekat sana'' ujar Ameline. ''Sarapan kat sana lah boleh '' ujar William. ''Boleh je . Dah siap . Jom balik dah lapar ni'' ujar Ameline . '' Laju je dia ye nak pergi ke rumah mummy dia '' ujar William sambil tarik pipi Ameline . ''Jangan lah tarik '' ujar Ameline sambil cubit perut william. '' Sakitlah jari ke penyepit ketam '' ujar William . '' Padan muka'' ujar Ameline .
PAKAIAN WILLIAM
PAKAIAN AMELINE
Di rumah Datin Diana & Dato Hazri
''Mummy bila adik nak balik '' ujar Nazri '' Adam kata jap lagi sampai kite serapan dengan diorang sekali '' Assalamualaikum Mummy '' ujar Ameline dengan William . ''Walaikkumusalam tengok panjang umur diorang '' ujar mummy Ameline sambil menuju ke pintu utama.
''Hah dah sampai pon jom masuk abang kamu semua dah kebulur tu menunggu kamu berdua '' ujar Mummy Ameline . ''Jom rindu masakan mummy '' ujar Ameline .
YOU ARE READING
MR.HACKER & HEADHUNTER
RomanceSINOPSIS WILLIAM ADAM DAN AMELINE ROSE KAN AQ KATA DAH AQ SAYANG KAU , WILLIAM YE KE MACAM MNE AQ NKN PERCAYA KAT KAU AQ PON X KENAL KAU , AMELINE AMILELINE KAU SETUJU KE APA YANG MUMMY KITA CAKAP TU WILLIAM AQ SETUJU, AMELINE...