BAB 12

1 0 0
                                    

'' Esok william kerja x ke cuti lagi'' tanya mama william . ''Kerja tu yang singgah je kat rumah mama lepas makan william dengan ameline balik dekat rumah William '' ujar William . 

PERJALANAN KE WILLIAM'S HOUSE

''Awak nape x bagi tahu nak balik rumah awak tu ''ujar Ameline . '' Ala nanti mula-mula x terpikir tapi esok nak pergi kerja tu yang kena balik ni'' ujar William . ''Esok saya pergi kerja awak nak hantar atau saya pergi sendiri '' ujar Ameline . ''Esok saya hantar ke awak nak naik sendiri''  ujar William . ''Naik dengan awak lah'' ujar Ameline.

''Wow cantiknya rumah awak ''ujar Ameline

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Wow cantiknya rumah awak ''ujar Ameline . ''Yee saya tahu jom masuk '' ujar William . ''Okay '' ujar Ameline . ''Meh sini saya tunjuk bilik kita '' ujar William . ''Jom '' ujar Ameline.

''Besarnya bilik awak pastu awak memang suka warna hitam ke '' tanya Ameline '' Haah memang saya suka warna hitam sebab nampak elegant dan cantik macam awak '' ujar William sambil pegang dagu Ameline

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Besarnya bilik awak pastu awak memang suka warna hitam ke '' tanya Ameline '' Haah memang saya suka warna hitam sebab nampak elegant dan cantik macam awak '' ujar William sambil pegang dagu Ameline. Ameline blushing . ''Kenapa pipi merah tu '' ujar William . Ameline lari masuk tandas . 

''Ameline boleh terima ke kerja kedua aq '' bisik kecil William . '' Apa kerja kedua awak ?'' tanya Ameline kepada  William . '' Macam mana awak boleh dengar '' ujar William . ''Dia cakap macam nak bagi satu rumah dengar'' ujar Amelin .

'' Boleh tapi ade syarat satu kena panggil saya abang dan yang kedua awak jangan marah bila saya bagitahu awak kerja kedua awak '' ujar Willliam . ''Okay '' ujar Ameline . ''Dia bapak ayam ke '' monolog Ameline . '' Sebenarnya saya ni mafia tapi saya bunuh orang yang kacau tempat saya je'' ujar William .''Lah yeke'' ujar Ameline.

''Kenapa awak x marah macam kau tu pembunuh aq x nak laki pembunuh macam kau '' ujar William sambil melakukan lakonannya . ''Nak saya buat macam tu ke '' ujar Ameline . ''Janganlah saya tak rela di tinggalkan'' ujar William sambil peluk Ameline.


#Sorry lambat update sbb busy ni pon baru habis exam 


MR.HACKER & HEADHUNTERWhere stories live. Discover now