''Yang kau nak jealous aq dengan mummy kau tu pergi lah buat anak sedara untuk aq kesian aqif main sorang-sorang x de kawan'' ujar Ameline untuk Nazri . ''Sedap kau . Aq pulak kau tu yang patut bagi tahu aq bila aq nak dapat anak buah tapi aq nak triplets aq cabar kau Adam kalau kau dapat triplet kau memang mantap'' Jawap nazri. ''Yang abang suruh diorang buat triplets tu dah kenapa ? '' marah Iris sambil tarik telinga nazri . ''HAAHAHHAHHA, padan muka cakap kat aq lagi. Kakak tengok abang tu gatal sangat dah lah ajar laki orang mende pelik-pelik '' ujar Ameline sambil peluk lengan kakak iparnya .
'' Yang kau peluk lengan bini aq apahal '' marah Nazri . ''Biarlah dia nak peluk tangan saya yang awak tu dah kenapa'' ujar Iris . ''Adam jomlah naik atas biar kan laki bini ni kena marah ngn mummy'' ujar Ameline .'' Okay , jom '' ujar William . '' Yang kamu berdua gaduh ni kenapa ? '' tanya mummy . ''Tanyalah menantu kesayangan mummy kenapa '' ujar Nazri . ''Iris kenapa gaduh '' tanya Mummy kepada Iris . ''Ada ke abang cabar Adam suruh Ameline mengandung triple pastu Ameline mengadu dekat Iris pastu dia marah Ameline tu yang bergaduh tu mummy . Mummy pergi dapur lah dulu '' ujar Iris. ''Okay '' ujar Mummy . '' Malam ni tidur luar x yah masuk bilik'' ujar Iris sambil menuju ke biliknya. ''Mana boleh macamtu '' ujar Nazri sambil mengejar Iris .
🔔🔔🔔
''Ameline kalau petang ni kita pergi rumah papa dengan mama pastu esok kita tidur sini '' ujar William . ''Boleh juga nanti apa mama dengan papa kata nanti kalau kite x melawat diorang '' ujar Ameline . '' Jap lagi kita gerak Ameline kena bagitahu mummy dulu lah '' ujar William . ''Okay jom turun x makan lagi kan '' ujar Ameline .'' Jom '' ujar William.
🎄🎄🎄
''Mummy jap lagi kitaorang nak balik rumah mama dengan papa pastu esok kitorang tidur sini '' ujar Ameline . '' Okay dah cepat makan nanti apa pulak kata mentua kamu kata '' ujar Datin Diana. ''Okay '' ujar Ameline.
🌼🌼🌼🌼
''Jom lah masuk rumah '' ujar William . '' Dah sampai pon menantu kesayangan mama ni '' ujar datin Emily. '' Bila dapat menantu baru lupa dah dia dekat anak sendiri '' ujar William . '' Dah ni rumah kamu masuklah sendiri Ameline tu first time datang '' ujar Datin Emily. ''Hmm yelah '' ujar william .
KAMU SEDANG MEMBACA
MR.HACKER & HEADHUNTER
RomansaSINOPSIS WILLIAM ADAM DAN AMELINE ROSE KAN AQ KATA DAH AQ SAYANG KAU , WILLIAM YE KE MACAM MNE AQ NKN PERCAYA KAT KAU AQ PON X KENAL KAU , AMELINE AMILELINE KAU SETUJU KE APA YANG MUMMY KITA CAKAP TU WILLIAM AQ SETUJU, AMELINE...