Freeze
Ennum oru drop of tear ashwin
Super
Apde 5steps pinnadi nadanthu ponga; without turning back;oru Chinna slip anga
Lights down
Rain off
Cut it
Take okay
Super ashwin. U nailed it.
Thank you so much sir .
Set Packup.
Sir packup ah!! Ennum master shot edukanumnu soninga. Moreover white shots um enniku schedule dhanae?
Itz fine ashwin cz already 7 days day and night shoot poitu eruku. Everyone needs rest. And your eyes needs rest it looks so dull. So closeup shots naliki morning 7clk poikalam. Master shot all artist assemble aprom dha.
Ela sir just gimme 15minutes; a small nap I ll be completely fine sir. Enala postpone pana vendam. Days extend agavenam. Producer sonna dates la finish paniklam sir.
That's completely fine ashwin. Just 2hrs prior ah packup panrom avlo dhana. Yen evlo worry panringa?
Shooting la ethula common. We ll finish this as per our schedule. Don't make yourself stress.Am extremely sorry sir!
You don't have to ashwin.
Naliki ungaluku climax scene la oru intense eye look close up shot venum. Athu dha opening scene ae so athum naliki plot paniklam. Oru intense Fierce look venum. So athuku epo erukra situation la shoot pana crct ah erukathu. Naliki morning 6ku spot ku vanthudunga. Will start roll by 7clk.Okay sir . Thank you.
****Hey Alan enaku oru hot n sour soup in your style.
Sure da. Refresh agitu va. Ena seekram pack up enniku?
Ama naliki early morning ae shoot so enniku konjam early ah pack up panitanga
He swiftly rush to his hot shower bath.
And after that he got dressed up in his muscle t-shirt and joggers.Alan; Amma yanga?
Groceries vanga poierukanga.
Hey u should have told me. I would have ordered in online! Oor theriyama avanga yanga povanga?
Dei tension agatha. Ground floor la sumathy aunty kooda poi erukanga.
Ground floor la Sumathy aunty ah? Apdila oruthavanga en appartment la erukangala ena?
Erukanga.
Pavam avanga veetla ponnu eruntha unaku therinchi erukum.Aeiii unna!! Akka mariya paesra?
Dei na onnum thappa solalaye da. En thambi avlo nalapaiyan nu sonnan.
En soup yanga?
Juz 2minutes; I need to transfer to the bowl.
Meanwhile his mom reached home with her big shoppers
Ma; Neenga yen velila ponum? Solieruntha order panierupan la? By sipping the soup
Yavlo neram veetlae erukrathu. Unga akka um velila varla. Athan therinchavangaloda poitu vanthan.
Next time neenga poga la vena. Na order panidran.
Seri da.
Ma Enga vanga I wanna lay on your lap. Itz been ages ma.
He comfortably laid his head on his mom's lap and his leg on Alan's lap.