Bir anda yerimden sıçradım. Gine korkunç bi kabustu peki neden Okay? Yaklaşık 3, 4 aydır sürekli kabus görüyordum, ya kabus görmemek için uyumuyordum zaten çoğu zaman uykumda gelmiyordu. Ya da uykusuzluğa dayanamayıp kabus görmeye razı oluyordum.
Yataktan çıkıcak halim yoktu. Biraz genizlerim de ağrı vardı. Halsizlik yataktan çıkmamı engelliyordu. Doğduğumdan beri hasta olduğumda bana çorba yapacak yada nane limon kaynatacak bi annem yoktu, 12 yaşıma kadar Mustafa abim yapardı, abim cezaevine girince kendi kendime yapmaya başladım. Mehmet abim zaten, neyse... Yeniden yastığa gömdüm kafamı, tavana bakıyordum ama orası sadece bi tavan değil aynı zamanda hayal ettiğim herşey di.
Telefonumu elime aldım. Mesaj gelmişti Suna'dan.
Suna Kuşum❤
"Annem'i kaybettik..."
Dünya sanki başıma yıkılmıştı. Annesizliği çok iyi bilirdim. Ve Suna'nın annesine olan düşkünlüğü de. Suna yazdıktan sonra daha birşey yazamadım. Yataktan hızlıca kalktım.
Gardırop dan beyaz iç çamaşır takımımı, siyah pantalonumu ve üstüme krem renk bi kazak giyindim. Aynı şekilde hava biraz soğuk olduğu için krem bi palto giyindim. Küçük bi çantaya da bi kaç kıyafetlerimi koydum Suna'lar aslen Ordu'lu. Şimdi orduya gidecektim ama neyle? Arabamı 5 gün önce tamire vermiştim. Küçük çantamı, telefonumu ve çöp poşetini de alıp evden çıktım, kapıyı kilitledim. Çöpü çöp konteynırına attım ve aklıma Mehmet abim geldi aslında iki abimde gelmişti dün Mustafa abimi ziyarete gidecektim ama tamamen o kadar şeyden unutmuştum. Mehmet abime mesaj attım.Mehmet Abim
"Abi Suna'nın Annesi vefat etmiş, Ordu'ya gidiyorum. Haberin olsun."
Çok mesafeli yazmaya çalışıyordum normalde ya izin alır ya da hiç söylemeden gizli gizli gider gelirdim. Ama bu sefer gideceğimi düz söyledim. Bu sefer ölmezsen iyi Derin. Alıştım iç ses her gün ölüyorum zaten tek fark nefes almam. Çok geçmeden cevap gelmişti.
"Bi boklar karıştırmıyorsun dimi?"
"Bak Derin eğer altından başka birşey çıkar, elin herifleriyle gelirsen öldürürüm seni."
Pek yabancı olduğu şeyler dememişti.
"Yok abi."
"Senin yüzünü kara çıkarıcak birşey yapmam."
Ne kadar nefret de etsem o benim ailemdi.
"Siktir git ya ne bu şimdi, kardeşten abiye duygusal güven mesajımı? Hadi kızım hadi adam akıllı dur yeter."
Yazılcak birşey bulamamıştım...
Telefonuma tekrardan bildirim düştü. Açtım. Mesaj bilmediğim bi numaradandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKNA
Teen FictionNormal hayatını yaşıyorken bi anda gelen aşk, ve aşkın getirdiği olumsuz yönler. Bu hikaye Derin ve Okay'ın Kusurları olup ama vaz geçemeyen aşklarını anlatıyor. Sizde onların hikayelerine ortak olun. DERİN PEKTAŞ & OKAY GİRAY