4.Bölüm

11 1 1
                                    

Cenk geleli 15 dakika olmuştu artık konuya girmenin vakti ve zamanı geldi.Allah'ın emri peygamberin ka-. Kes kesini iç ses. Ne yapıyım bian öyle bi dedin ki kız isteme var sandım.

"Cenk ve Suna bugün Bursa'ya dönelim mi?" Dedim pat diye. "Hem zaten Okay'a da ayıp oluyor şöförü burda arabası da-." Diye devam ettim ama ağzımdan da Okay'ı kaçırmıştım. İyi bok yedin aferim, hem Okay fln nerden bu samimiyet hayır aranızda birşey olduda benim mi haberim yok? Ne olabilir iç ses. Herşey. Suna bana baktı bi an şaşırmış bi şekilde bozuntuya vermeden devam ettim." Ne dersiniz?"

"Okay?" Dedi Cenk. Kim olduğunu anlamaya çalışır gibi çünkü ağzımdan ilk defa tanımadığı bi erkek ismi çıkmıştı. Şimdi nasıl çevirmeyi düşünüyorsun? Bilmiyorum iç ses niye döndüreyim ki, öğrensinler.

"Suna'nın patronu varya." Dedim masum bi ifadeye bürünerek. Suna gözlerini kıstı şaşırmıştı belli, Cenk "Hadi canım" der gibi baktı.

"Ciddimisin?" Dedi. Çok ciddi Suna'cığım patronunla fingirleşiyor. Yalan.

"D-Derin şaka di mi?" Dedi Cenk kekeleyerek beklemediği çok açık belliydi. Arkaya saman yolu fon muziği, dırırı dı rı rı dırırı. Güldürme iç ses.

"Ya öyle şaşırtacak birşey yok. Sen partide gittikten sonra küçük bi kaza oldu. Orada tanıştık felan anlatırım ya." Dedim geçiştirmeye çalışır gibi. "Dönellim mi?" Dedim tekrardan.

"Dönelim burda durmak canımı acıtmaktan başka birşey yapmıyor." Dedi Suna.

"Tamam o zaman hadi toparlanın." Dedim. Çüş tabakhane'ye bok mu yetiştiriyon Derin. Özledim. Okay'ı dimi, biliyodum ya işte bu ya. Hayır Bursa'yı. Bursa ne alaka sen Kıbrıs'lı değilimisin? Ama annem Bursa'lı.

"Şimdi mi?" Dedi Suna şaşkın bi ifadeyle.

"Ee şey, ben, şey. Gidiyim." Dedi Derya anlamadığım bir şekilde saçmalayarak. "Yani ben evime gidiyim." Diye devam etti.

"Peki, seni şöför bıraksın geldiğinde de biz dönelim." Dedim Suna'lar dan onay almak ister gibi.

"Tamam!" Dedi Suna. Cenk hayla o Okay mevzusunda kaldığı ap açık belliydi.


Konuşmanın üzerinden 2 saat geçti. Derya evine gitti, bizde arabada Bursa'ya gidiyoruz. Cenk ön koltuğa oturdu, Suna yanımda camdan dışarı bakıyor. Sen de Okay'ı düşünüyorsun. Hayır iç ses aklımda bile yoktu. Yanlız senin aklından geçeni biliyorum beni kandıramazsın. Kandırmıyorum.

"Derin." Dedi Cenk hiç beklemediğim bir anda.

"Efendim?" Dedim merak dolu bi imaylayla.

"Şu Okay mevzusu ne bi tam anlatsana." Dedi. Gerek yoktu be sarı çocuk.

"Önemli birşey değildi şuan bu konuyu konuşmaya gerek yok!" Dedim. Çünkü şuan bu konu açılırsa kolay kolay kapanmaz.

"Sen bilirsin." Dedi Cenk.

Bursa'ya gelmiştik yaklaşık 10 saat civarı bi süre de. Suna'ları evine bıraktım ve şoförle Holding'te indik. Okay'ı görmek istiyor sadece. Hayır alakası yok. İçeri girdim, gine aynı güvenlik vardı.

"Oka-" dedim ki benim lafımı kesti.

"Buyrun efendim." Öylece kaldım. Asansöre doğru ilerlemeye başladığımda Okay'ın odasındayken gelen kadını gördüm, O da beni gördü. Yanıma doğru geliyor.

"Okay Bey'in yanına mı gelmiştiniz?" Dedi.

"E-Evet." Dedim ne oldu bu holdinge herkez beni tanıyor sanki.

İKNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin