Jeg vågner med et sæt. Kigger rundt. "Hvor er jeg" siger jeg til mig selv. Der går det op for mig jeg er stadig hjemme hos Lauge. Fuck. Jeg tager dynen over min nøgne krop. Pludselig går døren op, og jeg tør næsten ikke at kigge. Det er Lauge. "Godmorgen" siger han, med en hæs stemme og smiler til mig. Han har kun underbukser en t-shirt på. Imens han kommer hen mod mig, tager han en hoodie op fra gulvet. Jeg sidder helt genert, og i det han giver mig trøjen, kysser han mig blidt på panden, og siger "der er morgenmad". Han går ud af værelset igen og lukker døren, så jeg kan få lidt tøj på. Jeg tager hurtigt trøjen på, og mine trusser. Tjekker min mobil. Der er kommet mange beskeder fra min, mor om hvor jeg er. Jeg skriver til hende at jeg sover hjemme hos en veninde. Jeg åbner døren lige så stille og går forsigtigt ud til Lauge, og kigger rundt efter hans mor. "Bare rolig, hun er her ikke", siger han, som om han kan læse mine tanker. Jeg smiler og sætter mig på stolen overfor ham. Han sidder og spiser toast med smør. Jeg tager lidt mad, selvom jeg ikke er særlig sulten. Det er lidt akavet fordi der er ingen af os der tør, at snakke om det i går."Hvad er klokken?", spørger jeg for at lette stemningen, og i samme øjeblik går det op for mig at vi skal i skole. "Bare rolig den er kun 7", siger han og jeg ånder lettet op. Vi sidder i 10 minutters stilhed og spiser vores mad. "Du kan bare låne min hoodie i dag", siger mens vi rydder af bordet. Han ser det ikke, men jeg står og smiler af tanken. "Vil du have et bad", spørger han, og jeg ligger mærke til hvor omsorgsfuld han er. "Jo, tak" svare jeg. Vi går sammen ud i badet, og han viser nogle af hans mors sæber jeg kan bruge. Efter han er gået står jeg i badet helt forbløffet over hvad der er sket. Jeg skynder mig med at vaske mig, og pludselig kan jeg mærke en hånd på først det ene og så det andet bryst. Det giver mig et sæt, og et ukontrolleret støn. Jeg vender mig forsigtig om, og vi fanger hinandens blikke. Vi møder hinanden i et passioneret kys. Begge hans hænder holder i mit hår, og han har trukket mig ind til hans krop. Min ene hånd kører ned af hans våde og muskuløse krop. Pludselig kommer jeg til hans pik. Den er stor og hård. Jeg holder om den og begynder at hive i den. "Vil du mærke mig?" , spørger han med en fræk stemme. "Mmmh", stønner jeg, mens jeg bider i min læbe. Pludselig tager han styringen og vender mig om. Han bukker mig forover , så min fisse er blottet. Tager den ene hånd hen til mit hul og fører med den anden hånd hans pik ind i mig. Jeg åbner munden og stønner højt. Det er den bedste pik jeg nogensinde har prøvet. Min fisse strammer om hans pik. Han pumper ind og ud af mig, i et fast tempo. Han holder min krop oppe ved at den ene hånd holder mig ved taljen og den anden har han vinklet rundt i mit hår, og holder fast. Jeg bliver nødt til at tage fra på væggen. Vi stønner sammen. "God pige", siger han. Han kommer helt op i mig hver gang. Det varme vand løber ned af os, imens det bliver hårdere og hårdere. Han stønner dybt. Pludselig kommer jeg hårdt, og min fisse strammer om hans pik. Min orgasme bliver ved, og det gør han også. Jeg skriger nærmest af nydelse. 10 flere gange ind og ud, og så kommer han. Jeg kan mærke den varme sæd løbe op i mig. Han trækker sig ud af mig, og vender mig rundt igen. Han er helt forpustet. Nusser mig i håret og kysser mig inden han går. Jeg står lidt og får vejret. Jeg vasker resten af sæden af mig og skynder mig ind på hans værelse, så vi ikke kommer for sent. Jeg tager hurtigt tøj på, gør mig klar og finder ham ventende i stuen. "Er du klar?", spørger han mens han rejser sig. "Ja". Han går hen til mig, og nusser mig igen i håret. "Skal det her ikke være vores lille hemmelighed", spørger han, mens han stadig kærtegner mig. "Jo", svare jeg, han orker måske ikke at alle skal vide alt. Vi kysser igen inden vi går ud. Inden vi går ind på skolen, bliver vi enige om at vi ikke går ind sammen. Jeg går først ind. Jeg sætter mine ting op, han kommer ind og jeg bliver igen mindet om hvor pæn han er. Han sætter sig ved siden af mig så vi kan mærke hinandens lår. Hele dagen hygger vi os, snakker om en masse ting og laver jokes. Flere gange ligger jeg mærke til at han enten nusser mit lår eller holder mig i hånden. Jeg tager også mig selv i at falde i staver og bare kigge på ham. "Min mor arbejder faktisk hele denne uge", siger han. "Så du kan sove hjemme hos mig hver dag, hvis du altså har lyst", foreslår han. "Det vil jeg gerne", svare jeg afslappet, men jeg vil faktisk være sammen med ham hele tiden. Da vi er færdig bliver vi enige om at jeg lige skal hjem og pakke nogle ting, og sige at jeg sover hos en veninde til min mor. Min mor er ikke hjemme så jeg skriver en seddel. Jeg pakker mit pæneste undertøj, min parfume, makeup og noget tøj til resten af ugen, så jeg ikke skal hjem igen.