Jeg står udenfor hans hus, men bliver i tvivl om jeg skal gå ind. Hvad nu hvis han bare vil have sex med mig, og intet andet. Tvivlen er stor men jeg vælger at gå ind. "Hey", siger jeg men ingen svare. Jeg går rundt i huset og ser mig omkring. Der er mange detaljer jeg ikke har lagt mærke til. Inde på hans værelse har han ryddet op, lagt mine ting i en bunke og har skiftet sengetøjet. Det bliver tydeligt at han er en omsorgsfuld person. Jeg stiller mine ting ved siden af sengen, kigger mig i spejlet og går ud fra værelset og leder efter ham. Først rundt i stuen og køkkenet, jeg går forbi hans mors værelse og videre hen til badeværelset. Der må han være. Jeg banker på og åbner døren forsigtig, med tanken om i morges i hovedet. Han er der ikke. Jeg bliver forvirret og skriver til ham men han svare ikke. Jeg sætter mig i sofaen og venter. Måske var han til træning.
Et kvarter går og hoveddøren åbner. Jeg bliver pludselig nervøs om det er hans mor, men jeg ser ham og rødmer. "Ja, jeg har købt lidt ind", siger han, med to poser i hænderne. "Lækkert". Jeg går hen mod ham og han stiller poserne fra sig. Jeg trækker hans hoved ned til mig og kysser ham. Han river jakken af, og derefter sin trøje. I samme øjeblik smider jeg også trøjen. Han skubber mig forsigtig baglæns mens vi kysser og sætter sig i sofaen. Jeg står foran ham og tager flirtende resten af mit tøj af. Han åbner sine bukser og tager dem ned til fødderne. Hans pik er allerede hård, men jeg sætter mig ikke på ham endnu. Jeg står og leger med mig selv, så han bliver desperat. Jeg vender mig om og bukker mig ned så han kan se det hele. Han rør min fisse og kan mærke hvor våd jeg er. Jeg vender mig om igen og han beder mig om at ridde ham. Jeg kan ikke selv vente længere og sætter mig derfor på ham og føre hans pik op i mig. Stillingen gør at han føles enorm. Han slikker mine bryster, og jeg kan mærke hvordan min fisse strammer om ham. Jeg begynder at hoppe på hans pik og han føre hans hænder på min talje og hjælper mig op og ned. Lydende af vores støn og min våde fisse fylder rummet. Hans ene hånd kører ned til min klit og begynder at massere den. Min orgasme skylder uventet ind over mig, mens han bliver ved med at røre mig.
Hans rejser sig op og stiller mig på alle fire på sofaen med ryggen til ham. Han stikker to fingre ind i min fisse og strækker hullet. Han er stadig hård og køre derfor hans pik ind i mig igen. Jeg kan mærke hvordan min fisse er helt sensitiv, men stopper ham ikke. Han begynder at kneppe mig hårdt, og vi kan igen ikke styre vores stønnen. Han kommer helt ind i mig og ud igen hver gang, og hans pik føltes fantastisk. Han er voldsom, men jeg elsker det. Han spanker mig ikke en, men tre gange hårdt i røven lige efter hinanden, og hver gang stønner jeg højere. Det noget jeg aldrig har prøvet før men jeg kan nemt blive afhængig. Han bliver ved og jeg kan mærke min fisse stramme om ham, idet jeg er ved at komme. Jeg kommer nærmest dobbelt så voldsomt som før, og min krop ryster. Fem gange mere ind og ud af mig kommer han også. Hans sæd fylder mig og han bliver inde i mig indtil vi er helt færdige. Han trækker sig ud af mig og jeg sætter mig igen ned. "God pige", siger han, og kysser mig på panden. "Vil du med i bad?"