1. gang

5.5K 6 0
                                    

Jeg keder mig lidt da jeg kommer hjem, så jeg leder lidt efter nogle snacks jeg kan have med, men finder ikke noget. Jeg beslutter mig for at tage tidligere afsted til ham, så jeg ikke kommer for sent. Da jeg når til hans hus er jeg et kvarter for tidligt, så jeg ringer bare på. Hans mor åbner. "Hej, jeg er Sara, jeg arbejder sammen med Lauge i skolen til et projekt". Hun smiler. "Ja, han har godt fortalt et par ting eller to om dig. Kom bare ind" jeg kan godt se hvor Lauge har fået sin charme fra. "Du kan bare gå ind på hans værelse" hun peger over på en dør, og jeg takker. Hun forsvinder ind i køkkenet, og jeg går derhen. Jeg er lidt nervøs. Jeg åbner døren, og siger hans navn. Det første jeg ser er at hans værelse er imponerende pænt, og at han har en kæmpe seng midt i det hele. Da jeg åbner døren helt ser jeg ham stå der høj med sine muskler. Han er nøgen. Jeg kigger ned for at se at den er god nok. Og der ser jeg hans pik. Den er stor, og glatbarberet ligesom min fisse. Det kilder helt dernede. Han er frosset, og efter de få millisekunder skynder jeg mig at lukke døren igen, og uden at tænke løber jeg ud af huset, og tager hjem. Da jeg kommer hjem skriver jeg en besked til ham, men sender den ikke. Jeg beslutter mig, at jeg siger undskyld til ham i morgen. Jeg ligger i min seng resten af eftermiddagen, og kan ikke få billedet af hans krop ud af hovedet. Jeg siger til min mor at jeg har det dårligt, så jeg ikke skal spise sammen med dem. Jeg falder ret hurtigt i søvn, den aften.

Næste morgen gør jeg mig klar som jeg plejer og kan ikke tænke på andet en det der skete i går, og at han nok heller ikke kan stoppe med at tænke på det. Vi skulle ikke mødes i klassen men bare arbejde på vores projekt med det samme. Jeg kan næsten ikke være i min krop og har bare lyst til at tage hjem. Men jeg gør det ikke fordi Lauge har det sikkert på samme måde.

Da jeg kommer hen til bordet er han helt stille. Jeg vil bare have det overstået. Jeg bryder tavsheden. Jeg har besluttet at jeg kommer til  at lyve lidt for ham. "Hej" ikke noget svar. "Jeg er ked af det der skete i går" hans svarer stadig ikke, så jeg fortsætter. "Jeg så næsten ikke noget og jeg har næsten alleredet glemt det, så det skal du ikke tænke mere over" forklare jeg. "Tak" siger han. Så spørger han "skal vi prøve igen i dag, jeg skal ikke til træning?". "Den er jeg med på".

Efter en time er det som om der aldrig er sket noget. Timer går, og vi er effektive. Jeg sidder i mine egne tanker. "Er du klar?" hans står, og venter på mig. "Ja". Vi går hjem til ham. Da vi når fordøren, går det op for mig at der ikke er nogen hjemme. "Hvor er din mor?" spørger jeg. "Nåhr, hun arbejder til klokken 12 i nat." svare han. Vi kommer ind i gangen. "Er du sulten eller noget". "Næh" svare jeg. Vi går ind på hans værelse, der hænger et kæmpe tv på væggen. Han har ikke stole så vi sidder på hans seng. "Skal vi høre noget musik?" spørger han. "Gerne". Han sætter en langsom sang på. Jeg leder efter mine ting i min taske, og spørger ham om vi skal gå i gang. Da han ikke svarer kigger jeg på ham igen. Han har på en eller anden måde taget trøjen af jeg har opdaget det. Jeg stopper helt op. Han læner sig ind mod mig og kysser mig. Jeg tænker ikke over det, men kysser igen. Jeg tager fra på hans brystkræft og kommer i tanke om at han ikke har trøje på. Så jeg begynder at føle på ham. "Vil du det her?" spørger han. Og der kunne jeg mærke mine følelser vokse for ham. "Mmm" får jeg stønt. Vores kys bliver til et intenst snav. Han vender mig rundt så jeg ligger under ham. Han stopper bradt og begynder at tage resten af tøjet af. Det samme gør jeg indtil jeg kun har mit undertøj på. Han har slet ikke noget på. I det øjeblik blev jeg igen overrasket over hvor stor hans pik er.  Den er helt stiv. Imens jeg ligger der begynder vi at snave voldsomt igen. Jeg er allerede sjaskvåd. Han kysser mig langs halsen. Han går længere ned til mine patter. Jeg har heldigvis mit flotte undertøj på. Han kysser mig på brystet, imens han snildt åbner min bh. Vi stønner i takt. Han tager min bh af. Åbner øjnene op og går i stå. "Wow". Jeg fniser og han begynder igen. Han kysser det ene bryst, og massere det andet. Efter han har skiftet imellem dem, begyndte han at kysse mig længere og længere nede, imens havde han stadig den en hånd placeret på mit bryst. Han begyndte at slikke og kysse mine inderlår. Jeg stønnede, og var nervøs, men det skulle ikke stoppe det. Jeg er drivvåd. Han placerede et blidt kys på min klit, og i samme øjeblik satte jeg min hånd i hans bløde hår, og den anden hånd holdt godt fast i lagnet. Han slikke blidt min klit og mine læber. Hans tunge kom længere og længere ned, og til sidst stak han tungen ind i mig. Det eneste jeg kunne tænke på var at hans tunge kørte rundt inde i mig. Han tog tungen ud og slikkede mig hele vejen op til klitten. Han spiste næsten min klit op. Imens havde han puttet næsten hele hånden op i mig og begyndte at fingerkneppe mig voldsomt. Jeg skreg nærmest af nydelse. Han rørte mig alle steder med den hånd der ikke var helt oppe i mig. Han var vedholdende, og efter mange minutters nydelse var jeg ved at nå mit klimaks. "Jeg kommer!!". Jeg nåede næsten ikke at sige det inden at jeg kom. Jeg krampede, hele min krop rystede og min safter sprøjter ham I ansigtet, men han blev ved. Han stoppede ligeså stille, og da han kom op fra mit underliv igen tog han og slikkede sin hånd helt ren fra mig. Jeg tog ham hen til mig og slikkede hans ansigt rent. Jeg tog styringen og lagde ham på ryggen. Jeg slikkede ned langs han krop og op af pikken. Jeg nåede med min tunge og på pikhovedet og begyndte at kærtegne den. Imens havde jeg taget begge hænder om pikken. Jeg kiggede op på ham, han lå og stønnede højt. Han nød det. Jeg spyttede på den og tog hele pikken i munden. Det gjorde at han holdt mit hovede nede. Imens jeg suttede hans pik så voldsomt at jeg næsten blev kvalt masserede jeg hans kugler. Han trykkede hele tiden mit hovede længere ned og hev det op igen, imens han stønnede i takt. Jeg kiggede op og vi fik øjenkontakt, mens han bed sig i læben. Jeg kunne se hans brystkasse pumpe op og ned i takt med mit hoved. Da jeg kan se at han er ved at komme sætter jeg farten op. Pludselig kommer han med fuld kraft og spermen bliver skudt ned i halsen på mig. Han stønner højlydt og er helt forpustet. Spermen smager dårligt, men jeg synker det alligevel. Jeg kravler op til ham og ligger mit hoved på hans bryst. Vi begge ligger der forpustet og tilfredse. Han holder om mig med sin arm og jeg holder om ham med mit ene ben. Han nusser mig, mens jeg kærtegner han muskler. Han trækker tæppet over os og vi falder begge i søvn hos hinanden.

Bare bollevenner?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora