08

46 3 11
                                    

Son zamanların popüler şarkısını çalarken aşırı gaza gelip kendimi yere atmıştım.

Pişman mıydım?

Masalarda oturan Mingyu ve Namjoon'un bakışlarını görünce ufak bir pişmanlık dalgası geçmişti ama...

Genel olarak hayır.

Kendi gitarımın teli koptuğu ve onu tamir edecek vaktim olmadığı için barın kendi gitarıyla çıkmıştım. Biraz gerilsem de gayet iyi bir performans sergilemiştim.

Şarkı bittiğinde eğilerek selam verdik. Hava henüz kararmıştı ve insanlar kör kütük sarhoş değildi. Sarhoş insanlara karşı çalmak bazen eziyet olabiliyordu. Sahneye atlamaya çalışanlar, ben tam moda girmişken kavga çıkaranlar ve bu yüzden performansı bölenler...

Ama iyi para alıyordum şimdi. Ne yapayım? Ayrıca burada grubumuz epey ün kazanmıştı. İnsanlar sadece bizi izlemeye bile geliyordu.

Bakışlarımı etrafta gezdirirken Mingyu ve Namjoon'la birlikte masada oturan Hongjoong bana neşeyle el salladığında gülümseyip ona aynı şekilde karşılık verdim.

Ama onların birkaç masa önünde oturan Wonho ona el salladığımı sanıp bana el sallamıştı. Garip bir an oluşurken Mingyu'nun Wonho'ya yolladığı delici bakışları buradan görmüştüm.

Koluma giren Hyunjung ile sahneden ayrıldık. Bir süre DJimiz Hyo idare edecekti.

Kulise geçtiğimiz gibi kendimi rahatsız deri koltuğa attığımda yanıma oturan Hyunjung elindeki yarısı içilmiş su şişesini bana uzattığında kalan suyu da ben içtim.

"Ne olduğunu gördünüz mü?"dedi Hyunjung yüzündeki eğlendiği her halinden belli olan ifadeyle.

Sahnede en çok kendinden geçen ben ve Yeongeun oluyorduk. Diğerleri bizim kadar kaptırmazdı. Hyunjung'a sahneden sonra beş dakika kadar mola gerekiyordu. O sırada kendini şarj ediyor, yine yaşayan her varlığa yavşama moduna geri dönüyordu.

Yine aynısı olmuştu.

"Ne olmuş?"diyen Jayoung'du. O da elindeki su şişesiyle makyaj aynasının önündeki sandalyeye oturmuştu.

"Areum abilerine el salladı. Ama onların önünde oturan Wonho üstüne alındı. O da el salladı."deyip kahkaha attığında diğerleri de ona katılmıştı. Ben de yüzümdeki gülümsemeyle onları izliyordum.

"Abilerin buradayken Wonho'nun yanına nasıl gideceksin?"Yeongeun'un sorusuyla omuz silktim.

"Siz abilerimi oyalayacaksınız, ben de Wonho'yla konuşacağım."

"Namjoon anlar."

"Mingyu anlamadığı sürece sıkıntı yok."

Chance ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin