ramen

129 9 2
                                    

Tanıtım:

Jeon Jungkook: Baskın omega

Kim Taehyung: Baskın alfa

Baskın omegalar betalar da dahil herkesi feromonlarıyla etkileyebilirler ve kızışmaları normal omegalardan daha zor ve uzun geçer.

Baskın alfalar feromon kontrolünde ustadır buna rağmen eşlerinin yanında kontrolünü kaybedebilirler, kızışmaları kısa ve sert geçer.

*1. Bölüm*

-Jungkook

"AHH." 12. Düşüşümden sonra artık saymayı bırakmıştım. Dizlerimin üstüne kapaklanmamla vücudumu sarmalayan acı yüksek sesle bağırmama sebep olmuştu, soğuk buzun üstünde kollarımdan destek alarak doğrulmaya çalışsamda kaygan olduğu için tekrar yapışıyordum. Dirseklerimi sertçe buza bastırıp kenarlara tutundum ve bir hışımda kalkarak demirlere yaslandım her tarafım ağrıyordu ayakta duramayacağımı anladığımda kenarlardan destek alarak buz pistinden çıktım, bu günlük bu kadar prova yeterliydi.

Buz pistinden çıkıp gördüğüm ilk yere oturdum ve patenleri çıkartmaya başladım, ellerim buzdan dolayı kızarmış ve tahriş olmuştu bunun acısını gece çekeceğimin farkındaydım o yüzden elimden geldiğince görmezden gelip kendimi yatağıma bırakmak istiyordum bu gün fazlasıyla yorgundum. Acıyan ellerimi umursamadan patenlerimi çıkarttığımda yüzümde buruk bir ifade vardı belki de asla başaramayacaktım çocukluğumdan beri patene merakım vardı fakat üstün bir başarısızlığım da vardı, okulum mani olduğu için pek gelemezdim dolayısıyla gelişemezdim ve düşmeye devam ederdim.

Umutsuzca doğrulacağım sırada Koç Lee'nin bana doğru yaklaştığını gördüm, yüzümdeki somurtmayı birazcık yumuşatmaya çalışarak gülümsedim.
L:"Hemen pes etme yapacağına inanıyorum Jeon elimden gelse seni eğitirdim ama 1. Sınıfları eğitmekle sorumluyum biliyorsun..."

Koç Lee etrafa bakınırken bakışlarını bir noktaya kilitledi, merakla baktığı yere döndüm. Buz pistindeki bir çocuğu seyrediyordu onunla birlikte izlemeye başladım.
Bir kuğ gibi süzülüyor her adımını profesyonelce atıyordu, buzun üzerindeki dengesini bu denli koruması beni tamamen büyülemişti. Tüm sıçrayışları eksiksiz yapmış ve narince hareket etmişti. Kareografisi oldukça sakindi her bir hareketini kendinden emin ve sakince yapıyordu.

Bu çocuğu kaç dakikadır izlediğimi bilmiyordum, beni düşüncelerimden ayıran şey Koç Lee'nin "buldum!" Diye bağırmasıydı. Sorgularca ona baktım.

L:" Buldum Jeon, seni eğitecek kişiyi buldum."

Sorgulayıcı bakışlarımı devam ettirirken Koç'un ıslığıyla çocuk havada olan sıçrayışını hızla yarım kesip kendini durdurdu, şok içerisinde izliyordum o nasıl havada durabilirdi ve kaymadan buza basabilirdi?

Çocuk ayaklarını buza sertçe basarak bize döndü ve eliyle saçlarını geriye taradı, inip kalkan göğsünden yorulduğu belli oluyordu. Yavaş adımlarla bize doğru yaklaşmaya başladığında hızla doğruldum içimde anlam veremediğim bir heyecan vardı. Çocuk bir saniye olsun bana bakmadan Koç Lee'nin yanına gelmişti, nefes alışverişini düzene sokarken benim az önce oturduğum yere oturup başını geriye yasladı.

L:''Jeon bu seni eğitecek kişi, Kim Taehyung.''

-''Ne?''

İkimizde aynı anda bağırmış ve hızla birbirimize dönmüştük, benim şaşkın bakışlarım aksine o oldukça soğuk ve umursamaz bakıyordu. Sanki avını inceleyen bir kaplan edasıyla beni baştan aşağı süzdü, keskin bakışları vücudumu deliyordu. Gözleri gözlerime çıktığında birkaç saniye oyalanıp Koç'a döndü.

T:''Neden ben?''

Sesi sitemkar bir biçimde çıkmıştı, hadi ama o kadar da kötü bir öğrenci değildim. Tamam berbattım ama o beni tanımıyordu bu kadar ön yargılı olması sinirlerimi bozmuştu.

L:''Bana Koç olmak istediğini söylemiştin Taehyung yanılıyor muyum? Bu çocuk senin ilk öğrencin eğer ona düzgün bir şekilde öğretirsen seni yardımcı alma fikrini gözden geçireceğim.''

T:''Sınavım bu çocuk mu?''

Küçümseyerek baktığında iyice sinirlenmiştim feromonlarım da kendini iyice belli etmişti, zaten onları zar zor kontrol edebiliyordum.

Saldığım feromonlarla dikkati dağılmış gözlerini bana kilitlemişti, her an üzerime atlayacak gibi bakıyordu. Yutkunarak bir kaç adım geri çekildiğimde tekrar Koç Lee'ye döndü.

T:''Benden bir baskın omegayı eğitmemi mi istiyorsunuz?!''

L:''Senin için zor olacağının farkındayım ama eğer biri bunu başaracaksa bu kişi sensin Taehyung. Sen kendini kontrol edebilirsin ama diğerleri edemez.''

Bu sözler onun egosunu ikiye katlarken ben içimden ona küfürler savuruyordum.

Çocuk gözlerini devirerek ayağa kalktı ve üzerime doğru yürümeye başladı, yaklaştıkça artan feromonlarından alfa olduğu belliydi fakat onda farklı bir şeyler vardı feromonları çok baskındı.

T:''Tamam onu eğiteceğim, yarın saat 5 geç kalma.''

Yutkunarak başımı salladığımda bakışlarını benden çekerek uzaklaştı.

J:''K-koç bunun iyi bir fikir olduğuna emin misiniz?''

L:''Feromonların çok güçlü Jeon, seni başka birine verseydim beta olsa bile üzerine atlardı. Biliyorsun biz omegaların işi oldukça zor.''

J:''O da bir alfa?''

L:''Taehyung baskın alfa feromon kontrolünde oldukça profesyoneldir, buz pateninde olduğu gibi. Kızışmalarını da düzenli geçirir bu yüzden sana zarar verecek bir durum söz konusu olamaz, olsa bile o kendini durdurabilir anlıyor musun Jeon ?''

Başımla onaylayıp etrafa bakındım, haklıydı kimse bir baskın alfa'dan daha iyi feromon kontrol edemezdi, ona güvenmek zorundaydım.

L:''Yine de dikkatli ol sonuçta o da bir Alfa.''

Koç Lee sırtımı sıvazlayıp yanımdan ayrıldığında eşyalarımı toparlayıp salondan çıktım. Hava oldukça serin ve yağmurluydu, rüzgarın sertçe yüzüme çarpmasıyla saçlarım birbirine girmişti, hızla kapüşonumu kapatıp eve doğru koşmaya başladım yağmura yakalanmak istemiyordum.

Just as planned ~TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin