"HAAAH-"
Boğulma etkisiyle hızla yataktan sıçradım, başımda sinsi bir şekilde gülümseyen Jimin vardı.
Jk:"İnsan böyle uyandırılır mı?!"
J:"Sen insan mısın Kookie?"
Altımdaki yastığı alıp doğrudan Jimin'in suratına attım.
J:"HAHAHAH TAMAM SAKİN OL.. Sabahtan beri uyuyorsun kook öğlen oldu akşam dışarı çıkacaktık unuttun mu?"
Jk:"Öyle bir şey demediğime eminim."
J:"Artık dedik akşam bara gidiyoruz Yoongi de geliyor."
Jk:"Jimin.. bilemiyorum ben-"
J:"İtiraz yok geldiğimden beri dışarı çıkmadık bu gece çıkıyoruz bitmiştir."
Başımla onaylayıp Jimin'e teslim oldum ona karşı çıkmak mümkün değildi. Gülüşerek mutfağa ilerledik ve kahvaltı hazırlamaya başladık.3 Saat Sonra...
Kafama yediğim yastıkla telefonum düştü.
Jk:"Ahh- yavaş olsana!"
J:"Kalk ve hazırlan ben hazırım."
Gözlerimi Jimin'e çevirdim, o gerçekten güzel bir omegaydı dikkatleri üstüne çekebilecek türde. Giydiği siyah bol pantolonun üstüne işlemeli beyaz bir tişört giymişti, hafif makyaj ve saçlarıyla mükemmel gözüküyordu.
Jk:"Wow.."
J:"Aptal kalk ve giyin."
Jk:"Giyecek hiçbir şeyim yok."
J:"Hadi ordan! Kalk ve giyin yoksa seni uykunda boğarım kook."
Jiminin oldukça ciddi bir şekilde bunu söylemesi beni ürkütmüştü yavaşça doğruluo odama yöneldim, birkaç çekmece ve dolap karıştırıp gerçekten hiçbir şeyim olmadığını fark ettim.
"Belkide deri pantolon giymeliyim.."
Elime aldığım siyah dar deri pantolonu bacaklarımdan geçirdim, kalçalarımı tamamen kavrıyordu.
Dolabı biraz daha karıştırdıktan sonra gri çizgileri olan siyah bir gömlek buldum, şık ve sadeydi hızla onu da üstüme geçirdim ve yakalarını düzelttim.
Aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm, güzel görünüyordum sadece hafif gölgeli bir makyaja ihtiyacım vardı. Çekmecedeki makyaj çantamı alıp aynanın karşısına oturdum ve göz kapaklarıma gölgeli bir makyaj yaptım, dudaklarıma sürdüğüm çilekli nemlendiriciyle görünüşümü tamamladım.
Masadaki feromon bastırıcı parfümü alıp boynuma birkaç fıs sıktım, feromonlarımı seviyordum ama baskın omega olduğum için bir beta bile kokumu alabiliyordu bu yüzden gizliyordum.
Son bir kez görüntüme bakıp memnuniyetle dudaklarımı yukarı kıvırdım saçlarımı doğal bırakmıştım çünkü bu hali daha iyiydi.
Odadan çıkıp mutfağa bakındım.
Jk;"Jiminie?"
J:" Efendi-PFFFTT" (su fışkırtma sesi nasıl ama)
Jimin ağzındaki suyun neredeyse tamamını yere boşalttığında afallayarak bana bakıyordu.
Jk:"Tanrım, Jimin! Yerleri yeni silmiştim.."
J:"Ah özür dilerim ama çok iyi olmuşsun beklemiyordum şok oldum ahaha."
Kızararak ensemi kaşıdım ilgiyi seviyordum.
Jk:"Gidelim öyleyse."
J:"Hay hay, ama eğer biri seni benden almaya çalışırsa ne olacağını biliyorsun."
Anlamazca yüzüne baktım.
Jk:"Kaslı kollarıml-"
Hızla elimi Jiminin ağzına kapatıp konuşmasını engelledim bir gülme atağı daha geçiremezdik, kıkırdayarak evden çıkıp gördüğümüz ilk taksiye atladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just as planned ~Taekook
Teen Fiction''Elini çek Taehyung uyumaya çalışıyorum.'' Kıpraşarak öne ilerlediğimde belimdeki elleri sıkılaştı, afallayarak ellerine baktım. ''O elim değildi Jungkook.'' Taekook fic. Smut içerir. Omegaverse. Seme tae, uke jk