פרק 2

1.4K 52 79
                                    

נקודת מבט הארי:

קמתי בבוקר וישבתי על המיטה וראיתי את לולו ישן לידי הוא נירא חמוד כזה עם הבוקסר שלו חזרתי לשכב במיטה וראיתי את השמיכי שלי ובו שלי אבל לא מצאתי את הצצי שלי חיפשתי מתחת למיטה שעדין הייתי על המיטה , ואז ראיתי שצצי שלי נפל לריצפה והרמתי את הצצי בזהירות כדי לא להעיר את לולו וראיתי שהוא מלוכלך ואני לא יודע איך לנקות את זה רק לי וני מנקים לי את הצצי שמתי אותו בשידה שליד המיטה ו ניסיתי למצוץ את האגודל שלי אבל זה לא היה טוב ואז ראיתי שלואי זז קרוב אליי אז חשבתי למצוץ לו את ה....( אל תחשבו על משהוא כחול ) .

_=_=_=_=_=_=_=_=__=_=_=_=_=__=__=_=_=

נקודת מבט לואי :

קמתי בבוקר כי הרגשתי רטיבות על הפטמה שלי
פתחתי את עיניי למצב שהארי מוצץ את הפטמה שלי " הארי מה אתה עושה ?" שאלתי בעייפות "הצצי של הארי נפל לרצפה והתלכלך וכל פעם שהוא התלכלך ני ולי ניקו אותו והארי ניסה למצוץ את האגודל של הארי אבל זה לא היה טוב ואז הארי חשב לנסות למצוץ לך את הפטמה ואז זה היה טוב אז הארי המשיך זה בסדר?" הארי שאל " כן בטח רק אל תצפה לחלב " אמרתי להארי והוא חזר למצוץ לי את הפטמה זה דווקא מדגדג אותי.

=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=

נקודת מבט נייל:

קמתי בבוקר כי לי העיר אותי " ני קום קום כבר !!" " טוב טוב אני קם " " טוב אתה יכול להיעיר את הארי ולואי , פשוט זאין לוקח אותי לקניון " " טוב אני העיר אותם " " אתה רוצה שאני אקנה לך משהוא ?" לי שאל אותי " כן לי אתה יכול לקנות לי פיצה ?" " אוקי " איך שליאם הלך " קמתי והלכתי לחדר של הארי " האז , הארי איפה אתה ?" שאלתי בלחץ ודאגה כי לא ראיתי אותו החלטתי ללכת לשאול את לואי נכנסתי לחדר שלו וראיתי את הארי שם מוצץ את הפטמה של לואי קפאתי כמה שניות עד שלואי שם לב אלי .

_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

נקודת מבט ליאם :

זאין לקח אותי לקניון כדאי שיכיר לי את הסביבה ,הסתבבנו והסתבבנו קנינו כמה דברים לבנים לנייל אוכל הדבר האהוב עליו להארי קנינו בובה חדשה ולואי קנינו כדור כדורגל ולי ולזאין בגדים ועוד ועוד ועוד עד שחזרנו לבית .

_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

נקודת מבט הארי :

שמעתי את הדלת נפתחת ועדין לא הסתובבתי עד ששמעתי את ני צועק " מה לעזאזל!" ומיד התכווצתי אני לא אוהב צעקות ריבים וקללות וכנראה שני שם לב לזה ואמר " סליחה לא התכוונתי לצעוק , אבל מה קורה פה ?" ני שאל ואז לולו אמר " אני צריך ללכת לצחצח שיניים "
"הארי מה זה היה?" ני שאל אותי ברוגע "אוקי אני אספר רק על תכעס על הארי , טוב?" " טוב " ני אמר לי " אוקי אז שהארי קם בבוקר הוא לא מצא את הצצי שלו והוא חיפש וחיפש ואז ראה שזה בריצפה ורק אתה ולי יודעים לנקות את הצצי של הארי אז הארי מצץ את האגודל שלו וזה לא היה טובואז לואי הסתובב לכויונו של הארי והארי לשב למה לא למצוץ ללולו את הפטמה ואז הארי מצץ וזה היה טוב ואז לולו קם ואז הוא שאל את הארי מה הוא עושה והארי הסביר לו ואז לולו אמר משהוא כמו 'אל תצפה לחלב' והארי לא הבין אבל עזב את זה והארי שאל אם זה בסדר ואז לולו ענה להארי שכן, וזהו " " אוקי" ני אמר "עכשיו אדון הארי אתה צריך ללכת להתקלח " ני אמר " אוקי" " יאללה בוא " .

little baby harryWhere stories live. Discover now