תצביעו לפרק☆_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_
נקודת מבט לואי :
קמתי בבוקר וראיתי שהארי לא במיטה כנראה כבר התעורר אז הלכתי לשרותים שבחדר שלי התקלחתי וצצחצחתי שיניים והתלבשתי והלכתי לחדר של הארי ולא ראיתי אותו שם ואז שמעתי רעש מתוך חדר השרותים " הארי דיי תפסיקי להישתגע " שמעתי את ליאם אומר להארי " לא " הארי אמר עם ציחקוק קטן פלתי גיחוך וכנראה שליאם שמע ואמר " מי זה ?" " אני " לואי אמר " הא אוקי בא תיכנס אני רק מקלח את הארי " אמר ליאם " אוקי " נכנסתי לבפנים רואה את הארי באמבטיה עם כל מיני צעצועים בפנים והוא שם על ליאם בועות ואני חושב לעצמו יש ילד כל כך חמוד כמותו אני ההענה לא אין עוד ילד חמוד כמו הארי , " לואי אני הולך שנייה להכין לו בקבוק אתה יכול להמשיך ?" ליאם שאל " בטח " ליאם הלך " לולי " הארי קרא והושיט את ידו אלי " היי האזי " אמרתי לו " איפה לי ?" הארי שאל " הוא מכין לך בקבוק " " קי, לולי עכשיו מקלח את הארי " שאל "כן , תן לי לחפוף לך את הראש" אחרי שגמרתי לקלח אותו לקחתי את המגבת של הנסיכות של הארי למרות שהארי הנסיכה האמיתית כרכתי את זה סביב גופו והרמתי אותו כך שרגליו כרוכות סביב מותני שהוא על הצד שמתי אותו על המיטה ופתחתי את הארון בגדים שלו " האזי איזה בגדים את רוצה ללבוש?" שאלתי " זה" אמר והצביע הוצאתי והלבשתי אותו וסידרתי לו את השיער עם 2 סיכות על שיער ונתתי לו מוצץ " לולי האזי רוצה את בו והשמיכי שלו " "טוב" הלכתי לחדר שלי להביא לו מהחדר.
( זה מה שהוא לבש👇 כל מה שמופיע)
אחרי שסיימתי הלכתי לרוקן את האמבטיה ולסדר עוד בשירותים ואחר כך הרמתי את הארי למטה והלכתי למטבח לראות מה עם ליאם הוא בנתיים דיבר עם אמא ואבא וכנראה בגלל זה הוא לא הכין להארי בקבוק וגם נייל וזאין היו למטה ואז הם ראו שאנחנו הגענו " היי בנים בוקר טוב "אמרה אמא "בוקר" אני והארי אמרנו והלכנו לשבת סלון בזמן שאמא ואבא מכינים ארוחת בוקר הארי שוכב על ליאם ליאם יושב לידי זאין ליד נייל ונייל לידי מהצד השני של הספה " בנים בואו לאכול " שמעתי את הבנים קמנו מהספה וליאם הפעם הרים את הארי והלכנו לחדר האוכל , ישבנו שזאין מול אמא וליד ליאם אבא בראש השולחן הארי ליד אמא ומול ליאם אני מול נייל והארי לידי , אמא הלכה להביא את האוכל ונייל עוזר לה "לולי" " כן האזי" "האזי רעב " "טוב אנחנו עוד מעט אוכלים " אמרתי לו " " האזי רוצה בקבוק מטרנה " "הא אוקי אני אכין לך בואו איתי ותבחר בקבוק טוב " הארי הנהן במהירות ולקח את בו והשמיכי שלו שם בתוך הכיס הרמתי את הארי מהכיסא "לאן אתם הולכים ?" אבא שאל אותי "אני הולך להכין לו בקבוק " " אוקי" אבא אמר וחייך " הארי איזה בקבוק אתה רוצה ?" שאלתי אותו " הארי רוצה פו דוב " הארי אמר "אוקי" לקחתי את הבקבוק והכנתי לו אחרי שגמרתי חזרנו חזרה שהוא עוד אליי וכולם היו שם הושבתי אותו והתחלנו לאכול .
YOU ARE READING
little baby harry
Aventura"דאדי אני אוהב אותך" גם אני אוהב אותך בייבי" אתה תשמור אליי תמיד??" "לנצח נצחים