wedding day♡♡

531 46 2
                                    

Setelah membeli baju,hyemi dan luhan pergi ke kedai cincin.

Pekerja: *bow *annyeonghaseyyo,encik nak cincin yg macam mana?

Luhan: bagi saya yg cincin yg lawa untuk bakal wife saya.

Pekerja:nae.

Pekerja itu menunjukkan luhan dan hyemi cincin yg sangat lawa.(seperti dlm media: )

Hyemi tertarik akan kecantikan cincin tu.

Luhan: yg ni okkay tak?lawa tak?

Hyemi: lawa sngt!!hyemi suka.

Luhan: okkay,kmi ambik yg ini.

Skipp--wedding days.

Hyemi sudah bersiap-ii dan di make up oleh jurusolek.
Hyemi nervous sngt.Dia juga sempat berfikir,adakah dia akan hidup bahagia bersama luhan?

Tiba-ii omma hyemi pergi kearahnya.

Omma:aigoo,anak omma lawanya.. tak sngka anak omma dh nk kahwin.

Hyemi: ape-ii jela..omma..hyemi nervous la..

Omma:rileks la anak omma ni..omma pun time kahwin ngn appa kamu nervous jugak.It just nothing.

Skip...

Blablablab....

You may kiss the bride.

Luhan merapatkan mulutnya ke mulut hyemi.Dia mencium hyemi dengan penuh keikhlasan (cehh ayat XD)

Hyemi agak terkejut namun dia mencium luhan balik.

Semua tetamu menepuk tangan. Omma hyemi dan omma luhan berpelukan smbil menangis.Bercucuran air mata. Maklumla..impian berbesan tercapai .

Omma luhan sempat menangkap gamba luhan dan hyemi bercium.Aceh.nk wat frame lol..

Mukq hyemi merah namun luhan hanya tersenyum hingga ketelinga.Luhan memeluk pinggang hyemi.

Tiba-ii..
Bunga turun dari atas.Ros putih turun dri atas dan menghujani mereka.Hyemi terharu.Dia tak sngka perkahwinannya ini akan jadi seperti ini.

Setitik demi setitik air mata dia turun.Dia rasa sngt bahagia.luhan memeluk hyemi lalu berbisik ke telinganya.

'Oppa janji,oppa akan jaga hyemi baik-ii dan sayang hyemi hingga nafas oppa yg terakhir.Saranghae hyemi ahh..'

Air mata hyemi turun lagi sekali.Dia tak sngka bahawa luhan mencintainya.

'Nado oppa,saranghae sotong oppa 'balas hyemi lalu memeluk luhan.

Luhan tersenyum..tidak menyangka selama ini hyemi juga mencintainya.Dia mengelap air mata hyemi dengan menggunakan tangannya.

Ujima,nnti tak lawa dh wife oppa ni -luhan.

Hyemi dan luhan tersenyum gembira.Mereka berpelukan smbil dihujani ros putih.Omma hyemi dan luhan menangkap gambar mereka berdua smbil air mata yg meleleh-ii..(cehh.. XD)

Omma hyemi: abang,saya tak sngka dorng suka sama suka.Saya gembira sngt abang..

Appa: yeah..abng pun tak sngka..dorng cume malu nk bagitau masing-ii...kita dh buat pilihan yg tepat yeobo.

Para tetamu bersorak untuk luhan dan hyemi.Omma hyemi dan omma luhan tak habis-ii menangis.Hahaha..

Hyemi dan luhan kemudiannya duduk di meja makan.Luhan dan hyemi saling suap-menyuap (alololo sweetnya jeles titew. XD)

Mc: okkay para penonton..kita akan saksikan slaid gmba luhan dan hyemi membesar.

Gmba-ii luhan dan hyemi time kecik-ii disaksikan oleh penonton.Kebanyakan gmba luhan dngan hyemi bersama.

Tiba-ii ade satu gmba luhan mencium pipi hyemi semasa kecik.

Awwww...penonton seronok melihatnya.

Hyemi: mwoya..aigoo..bile gmba ni...tak ingat pun..

Luhan:hehehe..time kita kecik la..alololo comelnye sayang oppa kena cium time kecik.

Hyemi:aigooo...*blushing*

Luhan: *cium pipi hyemi* muahh..ni untuk jagi.

Hyemi:*blushing*aigoo oppa..

TBC..

Saya sedaya upaya nk buat cite ni sweet..sorry kalau bosan or tak sweet ke ape..Tolong vote kay?
Sorry jugak kalau ade ayat ntah pape atau typo.Saya akan update lagi nnti.

Lots of love..
Muahhh saranghae readers!!!

Sotong tu suami aku?Where stories live. Discover now