Love

544 34 2
                                    

setelah abis wedding..

Omma hyemi:wahhh..tahniah-ii..omma gembira untuk kamu..

Luhan & hyemi: hahaha..sbb omma-ii jugak

Omma hyemi &luhan: hehehehe...

Hyemi: omma..kitaorng masuk bilik dulu eah..

Omma: ahh..nae.*senyum* omma nk baby tau..

Hyemi:*telan air liur + blushing*

Omma dan appa mereka gelak ketawa..

Didalam bilik.

Hyemi hendak masuk ke bilik air

Luhan: jagi..oppa nk mandi skali boleh tak?

Hyemi:errrr...ish byuntae...dah-ii..bye..*lalu masuk bilik air*.

Setelah keluar dri bilik air..luhan memeluk hyemi dri belkang..Lalu mengangkat hyemi bridal style lalu meletakkn hyemi keatas katil.Kemudiannya. ..luhan mencium bibir hyemi.

(Cuttt---okKay-ii saya tak pro nk buat babak camni ...saya masih innocent..pandai-ii la korng imagine sendiri dh-ii takyah nk sibuk..biar luhan ngn hyemi uruskan rumah tangga dorng)

Keesokan pagi..

Hyemi membuka matanya.Dia melihat sebelahnya.Luhan,suaminya itu sedang tidur dengan lena smbil memeluk pinggangnya.

Muka luhan yg tenang..membuatkan hyemi tersenyum sendiri..Hyemi kemudiannya menyelak rmbut luhan yg hampir menutup mata itu.

Hyemi:*goncang bdan luhan* oppa...bangun la..dah pagi ni..

Luhan: ala..lagi lima minit...pleasee...*peluk hyemi*

Hyemi: aloo..oppa ni..bangun la..omma mesti dh siapkan breakfast..dh cepat mandi.

Luhan: okkay,oppa bangun tapi kasi morning kiss dulu.

Hyemi mencium pipi luhan lalu cepat-ii masuk ke bilik air.Luhan hanya tersengih-ii cam kerang busuk.

Di meja makan..

Hyemi:goodmorning appa,omma..

Appa&omma:goodmorning..

Hyemi memakan pancake yg dibuat oleh ommanya..mulutnya comot terkena krim lalu luhan mengelap mulut hyemi menggunakan tangannya.

Omma: alololo..sweetnya..jeles la omma camni..

Luhan & hyemi hanya tersipu-ii..

Omma: korng dh rancang nk gi bln madu kat mana?

Luhan: belum lagi..tapi kitaorng rse nk gi Paris..okay tak jagi?

Hyemi: hyemi ikut je mana oppa pegi..

Omma:okkay,minggu dpn kamu berdua pegi Paris..omma akan tempahkan tiket.

Luhan&hyemi: yeayyy!!!!

TBC
Sorry..kalau bosan..haha cam byuntae je part ni..haha...kay-ii sila vote ye..

Muah readers..saranghae

Sotong tu suami aku?Where stories live. Discover now