Al kisahnya...
Tadi aku nak pub chap ni sebenarnya, tapi lain pulak hasilnya. Maaf andai ada yang terasa dengan penulisan aku di chap sebelumnya... Andai ada sebarang masalah atau kesulitan, anda boleh berurusan dengan saya secara personal di dm wp atau ig G-Specky. Sekian harap maklum.
Ecewahhh XDEh tapi srs auu, kalau ada rasa nak share apa ii, nak utarakan rasa tak puas hati, nak buat permintaan khidmat masyarakat, nak minta lawak hambar atau apa- apa shj. Asyilalah hubungi kami melalui mana-mana platform. Kalau nak chat certain member tu sila nyatakan ye, contohnya macam ni...
'Saya nak berurusan dengan Rina'
'Saya sedang mencari admin Isya, boleh saya berurusan dgn dia?'
'I'm here to see Arlee, can you call her for me/ tell her to reply me? Thank you'
'Aku nak cakap ngan Azin. Woi zin, sini kau!'
Ha centu... Tapi contoh terakhir tu jgn la eh~ kita ada adab, jangan jadi biadab. Mau terkejut aku kalau korang buat gitu. Kasihanilah diriku yang comel bak kiara dlm citer Lion King tu XD
Okay dh ii, kita teruskan dengan kes siasatan yang seterusnya...
*Tukar watak jadi inspektor Azin, present slide D̶a̶t̶a̶ ̶S̶u̶l̶i̶t̶ *
D̶a̶t̶a̶ ̶S̶u̶l̶i̶t̶
Kali ini, perbincangan akan menjadi agak serius kerana penyiasatan sedang dijalankan pada fail D̶a̶t̶a̶ ̶S̶u̶l̶i̶t̶ ahli G-Specky.
Kita mulakan dengan pengenalan identiti setiap ahli. Sebelum itu, ingin dimaklumkan bahawa pengisian bioadata dilakukan sendiri oleh ahli G-Specky kecuali pada ruang 'peranan'. Hal ini kerana semua ahli G-Specky bersepakat untuk mebiarkan ruang tersebut diisi dengan bantuan saya, iaitu Inspektor Azin selaku MC anda pada hari ini.
*Paparan slide seterusnya, P̶e̶n̶g̶e̶n̶a̶l̶a̶n̶ ̶I̶d̶e̶n̶t̶i̶t̶i̶ *
Kita mulakan dengan ahli pertama.
𝟷. 𝙽𝚒𝚌𝚔𝚗𝚊𝚖𝚎(𝚜𝚊𝚖𝚊𝚛𝚊𝚗): 𝙸𝚜𝚢𝚊
𝙷𝚘𝚋𝚒: 𝚃𝚎𝚗𝚐𝚘𝚔 𝚔-𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚒𝚗 𝚐𝚊𝚖𝚎
𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚐𝚎𝚗𝚛𝚎: 𝙼𝚢𝚜𝚝𝚎𝚛𝚢/𝚃𝚑𝚛𝚒𝚕𝚕𝚎𝚛/𝙰𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗/𝙲𝚛𝚒𝚖𝚎/𝙸𝚜𝚕𝚊𝚖𝚒𝚔
𝙼𝚊𝚔𝚊𝚗𝚊𝚗: 𝙽𝚊𝚜𝚒 𝚙𝚊𝚙𝚛𝚒𝚔
𝙿𝚎𝚛𝚊𝚗𝚊𝚗 𝚍𝚕𝚖 𝚐𝚜: 𝙲𝚒𝚔𝚐𝚒 / 𝚃𝚎𝚕𝚎𝚙𝚊𝚝𝚑𝚢 𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗/ 𝚁𝚎𝚟𝚒𝚎𝚠𝚎𝚛 𝚃𝚎𝚛𝚋𝚊𝚒𝚔
𝙿𝚎𝚛𝚠𝚊𝚝𝚊𝚔𝚊𝚗: 𝙼𝚞𝚍𝚊𝚑 𝚝𝚎𝚛𝚑𝚒𝚋𝚞𝚛, 𝚙𝚎𝚛𝚊𝚑𝚜𝚒𝚊, 𝚔𝚊𝚜𝚊𝚛...
Ahli yang pertama atau lebih dikenali sebagai Inspektor Isya berperanan sebagai Cikgi iaitu Cikgu dan juga Telepathy Queen kerana hampir 85% bersamaan dengan 20 kali dan ke atas, Ahli G-Specky dan Inspektor Isya memikirkan hal yang sama. Gelaran 'Telepathy Queen' diberi oleh saya ketika saya sedang menyiapkan slide.
Gelaran Reviewer Terbaik diberikan kpd Isya berdasarkan pemerhatian saya. Setiap kali GS melakukan aktiviti bersama G-Speckyzen, Inspektor Isya merupakan pemberi maklum balas terbaik buat setiap hasil aktiviti tersebut. Tetapi, disebabkan oleh pelbagai tugasan yang perlu disiapkan buat masa ini, Inspektor Isya perlu mengambil cuti dan akan kembali bertugas setelah tugasan semakin berkurang.
*Tukar slide seterusnya*
Kita beralih kepada ahli ke-2,
YOU ARE READING
G-Specky Memories
De TodoSaja buat talk gp, nak letak kenangan kat sini~ Meh masuk meh! *buka pintu gerbang*