Charles reed door de poorten van zijn huis nadat hij had gegeten met Joanne en de jongens. Jules lag nog te slapen achter in zijn auto en daar was hij blij om. Hij zou hem naar bed brengen en dan alleen douchen om alles te weerspiegelen wat hij vandaag voelde. Charles parkeerde zijn Ferrari en opende de deur nadat hij was uitgestapt om Jules mee te nemen. Hij begroette de bewakers met een knikje en ging meteen naar boven om Jules naar zijn kamer te brengen. De kleine man had vandaag de tijd van zijn leven met Liam en Joanne en hij was blij dat hij besloot hem die vrijheid vandaag te geven. Charles deed zijn schoenen en kleding uit, verving die door een pyjamabroek en stopte hem daarna in. Daarna ging hij naar zijn eigen kamer, spreidde wat kleren uit voor de volgende dag terwijl hij bedacht wat hij zou aantrekken tijdens de vergadering die hij in zijn kantoor plaats zou vinden. Hij nam een joggingsbroek en schoon ondergoed mee naar de badkamer, deed de deur op slot en controleerde een paar keer of hij echt op slot was voordat hij de douche aanzette.Hij kleedde zich uit en liet zijn kleren in de wasmand vallen. Charles dook onder het stromende water en keek naar zijn handen en zag dat een van hen gekneusd was door de klap die hij eerder vandaag uitgedeeld had. Joanne moet het ook gezien hebben, maar ze had er niets over gezegd. Er was vandaag geen minuut voorbijgegaan dat zijn aandacht niet op haar gericht was. De vrouw is zo aardig, zo lief en zo'n geweldige moeder. Hij kon het niet helpen, maar voelde zich daardoor aangetrokken. En daarnaast is ze prachtig. Zijn gedachten gingen uit naar hoe ze eruitzag in de engelachtige zomerjurk, de stof schijnt een beetje door en haar tepels waren een beetje zichtbaar door haar jurk. Het verborg ook niets van haar slanke taille en haar haar zag er zo zacht uit dat hij zijn vingers erdoorheen wilde weven. Charles zijn kaak verslapte toen hij zijn ogen sloot en zijn voorhoofd tegen de koude, betegelde muur leunde, en zijn groeiende erectie deed hem nederig grommen.
Geen enkele andere vrouw had hem dit gevoel gegeven sinds Jules zijn moeder zeven jaar geleden uit hun leven was verdwenen. Een willekeurige one night stand om hem beter te laten voelen, kreeg hem niet zo hard als het simpele beeld in zijn hoofd van Joanne in de zomerjurk. Het water stroomde over zijn rug, maar hij merkte het nauwelijks toen zijn hand zich om zijn schacht bewoog, waarbij zijn knieën het bijna begaven als reactie op de stevige strook van zijn handpalm. Charles heeft dit bij zichzelf of met zichzelf al heel lang niet meer gedaan en de schaamte roodheid kleurde zijn wangen dat de leraar van zijn zoon hem zo opgewonden had gemaakt. Hij leunde met zijn arm tegen de muur en keek naar beneden terwijl hij zichzelf aftrok. ''Hmff, fuck''. Hij vloekte binnensmonds, zijn geest creëerde de geluiden die Joanne zou maken, hoe prachtig ze er onder hem uit zou zien. Charles zijn heupen begonnen in zijn hand te stoten en hij sloot zijn ogen terwijl het genot hem onder water deed rillen. Zijn ademhalingspatroon versnelde en hij moest op zijn onderlip bijten om het gekreun achter in zijn keel tegen te houden.
Charles zijn hand die tegen de muur leunde, vormde een vuist en zijn knokkels werden wit. Hij scheidde zijn zachte lippen met een zachte grom en hij draaide zijn pols tijdens zijn stroken. Charles voelde zijn buik samenknijpen en hoewel het water relatief koel was, was zijn huid gloeiend heet. De voorvocht sijpelde uit de eikel van zijn penis en hij humde bij het sprankelende gevoel in de put van zijn maag dat al snel overal in zijn lichaam zou gaan bloeien. Hij kon het niet helpen, maar stelde zich voor hoe ze eruit zou zien met haar haar uitgestrekt over het dekbed en haar ogen dicht, haar mond kreunend zijn naam zou zeggen terwijl ze onder hem klaarkwam. Hij ademde hard in om te voorkomen dat hij nog een geluid zou laten horen terwijl hij over zijn hand en de vloer kwam. Charles leunde tegen de muur terwijl hij zijn wild kloppend hart probeerde te kalmeren. Hij draaide zich om om het water over zijn gezicht te laten lopen en later hief hij zijn handen op om over zijn ogen te wrijven voordat hij ze opendeed.
Charles blies een adem uit waarvan hij niet wist dat hij hem inhield en nam eindelijk wat zeep om zijn lichaam en zijn donkere haar te wassen. Hij was daarna snel klaar en wikkelde een handdoek om zich heen voordat hij naar de spiegel ging om de harde stoppels op zijn kaken en wangen te scheren. Hij bleef toen zijn lichaam drogen, stapte in een joggingsbroek en nam niet de moeite om een shirt aan te trekken. Charles bekeek zichzelf in de spiegel en draaide zijn rug een beetje om het anker, het wapen van zijn maffia-bemanning La Brise de Mer, in donkere inkt over zijn rug te zien lopen. Hij wendde zijn ogen af en dwaalde door de gangen naar zijn slaapkamer. Hij nam zijn telefoon in zijn hand en liet zich op het bed vallen. Charles zijn gedachten dwaalden af naar hoe eenzaam hij zich op momenten als deze voelde. Hij had Joanne net ontmoet en de dingen tussen hen waren gewoon vriendelijk, niettemin voelde hij veel toen hij in haar gezelschap was. De meeste vreugde kreeg hij toen hij zag hoeveel gelukkiger zijn zoon eruitzag nu hij de kans had om met zijn vriend te spelen.
JE LEEST
Corrode. [Charles Leclerc]
FanfictionThese stains they don't wash out Story by @curvaparabolica