Sıkıntıyla nefesini dışarıya verdi Jungkook. Sürekli aksilikler çıkıyor, işleri bir türlü yolunda gitmiyordu. Ya sürekli menajeri ile sorun yaşıyordu ya da anlaştıkları firmalar ile.
Saatlerdir bir ton kıyafet deneyip, saç ve makyaj yaptırıp, tonla poz vererek resim çektiren sanki onlarmış gibi bir de suçlarını kabul etmiyorlardı.
Bunca saattir verilen emek, dökülen bir bardak suyla hiç olmuştu. Üstelik firma suçu kabul etmiyor, zararı kendilerine yüklemeye çalıştıkları yetmiyormuş gibi bir de anlaştıkları parayı vermiyordu.
Üstündeki kıyafetleri yırtarcasına çıkarıp kendi kıyafetlerini giydi ve mekandan ayrıldı. Aksi takdirde biraz daha orada dursaydı kavga çıkartacaktı.
Arabasına binip evinin yolunu tutarken çalan telefonu ile kulaklığını kulağına taktı ve aramayı cevapladı.
"Jungkook birini buldum."
"Üzgünüm ama artık uzunca bir süre modellik yapmak istemiyorum." Tam telefonu kapatmak üzereydi ki menajeri onu durdurdu.
"Bekle bir saniye, bu seferki bir firma değil. Sadece bir insan."
Alaycıl bir hıhlama ile "Uzaylı olmaması şaşırtıcı." dedi Jungkook.
"Bak Jungkook, istediğin kadar alay et ama bu sefer bir daha böyle aksilikler yaşamayacağız. Adam fotoğrafçı ve işinde çok iyi. Eğer bu adamı tutarsak firmaların çekim masraflarından da kurtuluruz."
"Evet sonra o çekim masraflarının fiyatının iki katını o adama verelim değil mi? Tanrı aşkına Sunghoon özel fotoğrafçılar kaç para istiyor senin haberin var mı?"
"Uygun bir fiyata ayarlamaya çalışırım. Olmadı cazibemi kullanırım bilirsin." Telefonun diğer ucundan bile bunu sırıtarak söylediğine o kadar emindi ki.
Gülmemek için kendini zor tuttu. "Fotoğrafçıdan erkek olarak bahsettiğinin farkında mısın? Hani sen kızlardan hoşlanıyordun?"
"Hala kızlardan hoşlanıyorum manyak herif. Lafın gelişi söyledim."
"Neyse neyse. Eğer uygun bir fiyata ayarlayabilirsen olur. Yoksa uğraşma bile."
"Tanrı aşkına Jungkook, milyarder adamın tekisin ne bu cimricilik? Gören de batıyoruz sanar."
Jungkook sırıttı. "Eee ne demişler?"
Menajer meraklı meraklı konuştu. "Ne demişler?"
"Ne dediklerini bilmiyorum ama eminim bir şey demişlerdir. Neyse kapatmam lazım eve geldim."
Menajer göremeyeceğini bilse de göz devirdi. "Adamın Instagram hesabını sana yollarım. Profiline gir de paylaştığı resimlere bir bak."
Jungkook umursamazca "Hı hı." dedi ve telefonu menajerinin yüzüne kapattı.
Arabasından inip evine girdi ve kendini direkt ılık bir duşa soktu. Tenini okşayan su damlaları ile mayışıp rahatlarken tek istediği duştan sonra güzel bir uyku çekmekti.
Bornozunun kuşağını bağlarken banyodan çıktı ve odaya girerken yatağa fırlattığı telefonunu şarja taktı. Göz ucuyla bildirimlere bakarken menajerinden mesaj geldiğini gördü.
Bildirimi silmek isterken yanlışlıkla mesaja tıklamasıyla dudağını dişledi. "Elimin ayarını seveyim."
Mecburen görüldü atmamak için mesajları okuyup cevap verdi.
Menajer: *bir instagram bağlantısı gönderildi.*
Menajer: Adamın hesabı bu uyumadan önce girip bir bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSRA | TaeKook |
FanfictionÜnlü model Jeon Jungkook başına gelen talihsizlikler sonucu Kim Taehyung'u özel fotoğrafçısı yapar.