"FIXX Entertainment bünyesinde kariyerine başlayan Jeon Jungkook, 1 Eylül 1997 Busan doğumlu. 24 yaşında ve 1.79 boyundaki kızların ve erkeklerin gönlüne taht kuran Jeon Jungkook, küçüklüğünden beri model olmak istediğini dile getirdi. Ona yönlendirilen 'Eğer hayalini gerçekleştirmemiş olsaydın ne olmak isterdin?' sorusuna 'Öyle bir şey olması söz konusu bile olamazdı. Küçüklüğümden beri model olmak istiyordum ve istediğimi elde ettim. Elde edemeyecek olsam bunun hayalini kurmazdım ama eğer ani bir kararla model olmaktan vazgeçseydim o zaman kesinlikle idol olurdum.' cevabını verdi. Bu genç yaşına rağmen pek çok ünlü markalarla anlaşmalar yapıp ününü ülkenin dört bir yanına duyuran, her kızın hayalindeki erkek modelinin vücut bulmuş hali olan Jeon Jungkook' un son zamanlarda anlaştıkları firmalarla bir takım sorunlar yaşadığı dedikoduları medyada büyük ses uyandırıyor. Son olarak kendisine yöneltilen aşk hayatı ve ailesi hakkındaki soruları yanıtlamaktan kaçınan genç model, son projesi hakkında takipçilerine sesleniyor! 'Yaz için özel olarak hazırladığımız konsept fotoğraflarını dört gözle bekleyin!"
Taehyung New Dust isimli sitenin yazmış olduğu bu kısa bilgiyi okuduğunda kaşları hafifçe yukarı çıktı. Bu kadar abartılacak bir özelliğinin olmadığını düşünüyordu Taehyung. 24 yaşında modellik yapan birini bu kadar yüceltmek yanlış diye düşündü.
İyiden iyiye Jeon Jungkook denen bu herifin kim olduğunu merak etmeye başlamıştı.
Sitenin en altındaki instagram linkinden Jungkook'un hesabına girdi Taehyung. " 7 gönderi, 4 milyon takipçi, 20 takip edilen." diye mırıldandı.
jungkookjeon: İyi geceler🌙
↬x: İyi geceler oppa!
↬y: Rüyaların da senin gibi güzel olsun iyi geceler💜🌙
↬z: Yeni çekimlerinin fotoğrafları için sabırsızlanıyorum. Kim bilir bu sefer hangi takımın içinde ışıl ışıl parlayacaksın...
↬t: Gece gece aklıma düştüğün için mutlu musun şimdi zihnimde canlanan ultra yakışıklı Jeon Jungkooklar sayesinde uyuyamayacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSRA | TaeKook |
FanfictionÜnlü model Jeon Jungkook başına gelen talihsizlikler sonucu Kim Taehyung'u özel fotoğrafçısı yapar.