[0.9]: Sana Bir Şey Olmasına İzin Vermem

222 25 9
                                    

Havanın güzel olduğunu düşünerek çıkmıştı sahile gitme planı.

Stiles sabah uyandığında ilk başta tüm arkadaşlarının sinirini bozacak şekilde perdeleri açtı. "hava çok güzel"  diye mırıldandığında aldığı cevap sıkı bir küfür ve kafasına aldığı bir şaplaktı.

Hızla telefonunu aldı ve Derek'i aradı.

"hey günaydın..."

"uyandırdım mı?.."

"affedersin sahile gitmeyi düşünür müydün benimle?"

"suya girince uyanırsın hadi gel"

"hadi ama Derek"

"değildir su soğuk falan hadi...tamam bekliyorum"

telefonu kapattığında bir gülümsemeyle çantasına birkaç eşya koydu ve odadan çıktı.

merdivenleri inerken gördüğü bayan Hale'le beraber yavaşlasa da yurttan çıkmayı başardı.

koşarak Derek'in evine vardığında yerden büyük bir taş aldı ve ona haber vermek için cama attı ama taş biraz büyük kaçmış olmalı ki cam paramparça oldu.

Stiles eliyle ağzını kapatıp ağacın arkasına saklandığında Derek cama çıktı ve bir çığlık niteliğinde onun ismini seslendi. Alnında kalan camı çıkardığında Stiles bir çocuk gibi çıktı ve kafasını eğip parmaklarıyla oynadı.

"Özür Dilerim"

"Sabah sabah bu iki oldu Stiles sinirimi bozuyorsun"

"Senin sinirine tüküreyim in aşağı"

Derek birden yanına geldiğinde Stiles ellerini hızlıca kulağına kapattı.

"isteyerek yapmadım yemin ederim"

derek abartılı bir şekilde gözlerini devirdiğinde Stiles ellerini çekip ona baktı.

"ah, tanrı aşkına hadi"
____

Sahile vardıklarında Derek hızlıca üzerinde ki tişörtü çıkardı ve suya girdi. Stiles ise gülümseyerek örtüyü yere serip oturdu.

"umarım beni oturmak için çağırmamışsındır"

Derek'in dediğiyle Stiles kafasını iki yana salladı ve yüzmeyi bilmediğini söyledi.

"beni niye çağırdın o zaman?"

Stiles omuzlarını silktiğinde Derek sudan çıkıp elini Stiles'a uzattı.

"eğer beni sabahın köründe uyandırıp suya girmezsen senin boğazını kopartırım hemde dişlerimle"

"Derek bilmiyorum yüzmeyi. Öğrenmeye de vaktim olmadı"

Derek biraz yumuşayıp Stiles'ın yanına çöktü ve yavaşça elini tekrar elini uzattı.

"Sana öğretirim"

Stiles ona güvenip ayağa kalktı ve tişörtünü çıkarıp Derek'le suya girmek için ilerlediler.

"Su çok soğuk Derek"

"sen nasıl bunu hissedersin ki"

"kanım yavaş akıyor sanırım"

Derek biraz gülümseyip eliyle Stiles'a su fışkırttı ve kendisine biraz daha çekti.

"Ellerimi tut ve ayaklarını kaldır"

Stiles onu dinleyip ellerini birleştirdi ve ayaklarını kaldırdı ama elde ettiği şey kulaklarına giren suydu.

"Derek!"

"ne? Ben bir şey yapmadım"

Stiles gözlerini devirip Derek'in ellerini bıraktı ve gitmek için arkasını döndü fakat Derek'e bakmak için döndüğünde birden ortadan kayboldu.

"Derek?"

birkaç adım çekildi korkuyla. Onu göremiyordu.

birden bacağına sarılan şeyle dengesini kaybedip ona tutundu. Suya düşeceğini sanarken ise Derek ayağa kalktı ve Stiles'ta onun sırtında kaldı.

"Ya!"

"Sana bir şey olmasına izin vermem Stiles"

Stiles biraz gülümsedi ve kafasını sallayarak Derek'in sırtından inip omuzlarına tutundu.

"Eğer düşersem seni boğarım"

Derek gülümseyip kafasını salladı ve Stiles'ı üzerine yatırıp geriye doğru yüzmeye başladı.

"Derek ayağım yere değmiyor! Öleceğim"

"Stiles seni tutuyorum"

"Derek seninde ayağın yere değmiyor! Öleceğim"

Derek biraz gülümseyip Stiles'ı üzerinden kaldırıp ayaklarını yerle buluşturdu.

"Derek ayağım yere değiyor. Ölmeyeceğim"

"Merak etme seni bırakmam. Sen benim iki kişilik sürümün tek parçasısın"

"Eksik olma"

"Olmam"

"Olmaz mısın cidden?"

Derek kesin bir ifadeyle kafasını salladı.

"Olmam"
_____

Stiles Lydia'nın kızıl saçlarının ateşiyle değilde Derek'in yeşillerinin koyuluğuyla yandığını o gün farketmişti.

Karanlık SularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin