0.8

50 5 40
                                    

Jisung, Beomgyu ve Yeonjun'un büyük ısrarları üzerine Jeongin, Hyunjin'in teklifini kabul etmişti. Şuanda öğle teneffüsünü bildirecek zilin çalmasına yaklaşık 5 dakika vardı ve arkadaşları bir türlü yerinde durmuyordu. 

Yanında oturan Jisung, Jeongin'in kolunu çimdikledi. 

"Jeongin!" 

Jeongin herhangi bir tepki vermeyince Jisung onu bir kez daha çimdikledi.

"Jeongin!"

Jeongin hala tepki vermeyince Jisung elini Jeongin'in bacağına koydu ve tırnaklarını bastırdı. 

Bacağının tırnaklanmasının acısı ile Jeongin ciyakladı. Öğretmen ona baktı ancak zaten zil açalacak diye herhangi bir uyarıda bulunmadı. 

"Etimi deştin! Ne var Jisung"

"Bu teneffüs Minho'nun yanına gidiceğiz değil mi? Yalan söylemiyorsun bize"

"Sadece Minho'nun yanına gitmiyoruz!" diye lafa atladı Beomgyu. "Orada Taehyun da olacak. Şaka gibi.. Ben Taehyun ile aynı masaya oturacağım."

Beomgyu'nun gözbebeklerinin kalp şekline girdiğini gördü bir an Jeongin. Arkadaşlarının bu tepkilerinden sonra onları Hyunjin ve arkadaşlarının yanına götürmenin tehlikeli olduğunu düşünüyordu.

Zilin çalması ile birlikte Jisung, Beomgyu ve Yeonjun süslenmek için sınıftan uçarcasına çıktılar. Jeongin de flörtleşmeden durmayan ama aynı zamanda bir türlü sevgili olamayan Seungmin ve Felix çifti ile baş başa kaldı. 

"Diğerleri nerede?"

"Diğerleri nerede?"

Birbirlerine bakıp gülümsediler. Felix ve Seungmin sadece mesajlaşırken değil aynı zamanda konuşurken de aynı anda konuşmaya başlamışlardı. Jeongin aynı beyin hücresini paylaştıklarını düşünüyordu.

"Süslenmek için tuvalete gittiler. Biz de onların yanına gidelim. Oradan kantine ineriz." Diğer ikili Jeongin'i onayladı ve tuvalete gittiler.

Seunglix ve Jeongin üçlüsü tuvalete girdiklerinde gördükleri ile donakaldı. Diğer üç arkadaşlarını daha önce düğüne bile giderken bu kadar güzel görmemişlerdi. 

"OHA!"

"OHA!"

Felix, Jisung'un yanına gitti ve kolunu onun omzuna attı. "Daha önce böyle güzel olabileceğini bilseydim sana yavşardım Jisung."

Duydukları ile Seungmin'in kaşları anında çatıldı. "İyi bundan sonra onla flörtleşirsin o zaman." diye rest çekti ve tuvaletten çıktı.

"Sen bittin Felix. Seungmin 40 yıl trip atacak şimdi sana. Koş yetiş gönlünü almaya şimdiden başla da süren 39 yıla düşsün bari." diye onu itekledi Yeonjun.

"Ben ne yaptım ki?" diyen Felix'e diğer arkadaşlarından sert bir ense şaplağı geldi. 

"Gerizekalı, çocuk kaç aydır senin çıkma teklifini bekliyor. Sen gelmişsin burada Jisung'a yavşıyorsun." dedi Jeongin. 

"Tamam birlikte çıkalım hadi. Bizim işimiz bitti. Seungmin'i de alıp minho'nun yanına gideriz." diyerek diğerlerini itekledi Jisung.

"Sadece Minho'nun değil. Taehyun'da orada salak." diye düzeltti onu Beomgyu.

"Orada bizim haricimiz 6 kişi daha olacakmış. Sadece Taehyun ve Minho yok yani orada" 

"Haklısın Soobin de orada olacak." diye ekleyen Yeonjun'a göz devirdi Jeongin ve tuvaletten çıktı. Diğerleri de onun peşinden çıktı. Merdivenlere doğru gitmek için koridoru döndükleri sırada Jeongin bir anda bir yere çarpmış gibi durdu. Arkasından gelen arkadaşları da zincirleme kaza gibi birbirlerine çarptılar. Jeongin'in neden durduğunu anlamaya çalışan Jisung, Beomgyu ve Yeonjun da tam karşılarına baktıklarında gördükleri şey ile ağızları 'O' şeklini aldı.

"Neden durdun Jeongin devam etsene" dedi alnını ovuşturarak Felix. Jeongin durduğunda kafasını Beomgyu'nun ensesine çarpmıştı.
Şuanda da önünde Yeonjun ve Beomgyu olduğu için göremiyordu neden durduklarını.

Ne olduğunu görmek için kenara kaydı Felix ama Beomgyu ve Yeonjun da yana kayarak onun görüş açısını tekrar kapattı. Felix bu sefer öbür yana kaydı ve diğerleri de aynı şeyi yaptı. Bu 2 kez daha tekrarlan fıkra sonra "Ya bir çekilin. Ne oluyor? Ne saklamaya çalışıyorsunuz benden?" diye en sonunda ikisini farklı taraflara iterek aralarına girdi Felix ve o da gördüğü şey ile donakaldı.

Tanımadığı bir oğlan Seungmin'in beline sarılmış ve onun üstüne eğiliyordu..

Olaylar çok hızlı ilerlemeye başladı
noluyo noluyo

I Kissed A Boy ¦ HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin