Bu kitapta geçen kişiler,olaylar ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür.
Her ayrıntısı kurgudan ibarettir.2.SİLÜETİN GÖLGESİ,KARANLIĞIN YÜZÜ
31.12.2023
Billie Eilish,Nda
Karanlık içine çekmeye devam ederken zihnimin karanlığının benliğini unutmuştum.
Yaklaşık 2-3 saattir Tokyonun elektriği yoktu.Bir süre sesizlik şehri sarmaya devam etse de gürültü kendini gün yüzüne çıkarmayı başarmıştı.Saat 03.45'e yuvarlanıyor serin hava kendini gösteriyordu.
Günümün yarıdan fazlası laboratuvarda araştırmalar,deneyler ve testlerle geçiyordu.Bu gün 28.yaşımın beni terk etmesine saatler kalmıştı.Saatleri umursamadan her yıl yaptığım gibi karanlık laboratuvarda kan testimi incelemek olacaktı.Saatler şehrin elektriği gitmesine rağman jeneratörler devreye geçmiş fakat bütün enerjilerini dev çihazlara harcıyorlardı.Saatler önce çıkmış testlerimi elime alarak yavaşca göz gezdirdim.Görmemde yavaşlama kan değerlerimin düşüklüğü,yaşlanan hücrelerim muhtemel vitamin eksikliğinden dökülmeye devam eden saçlarım vs.
Henüz araştırmasını almadığım dosyalara gözgezdirerek uzaklaştım.Bazı hayvanlar henüz insan halkına bildirilmemiş iskelet deneyleri mevcuttu.
Karanlık koridordorda elinde telefon feneri ile bana yaklaşmakda olan Mariaya odaklandım kısa süre.Bozuk aksana sahip olan Maria rus genlerini kendisine hapsetmiş gibiydi,sarışın mavi gözlü orta boylarda oldukca naif benim zıttıma düşen güzel bir kadından ibaretti.Ben onun yanında oldukca siyahdım oldukca karanlık, vucudu karanlık bir kadındım.
"Esved."dedi bozuk aksanıyla yanıma yaklaşarak. "Bize kahve yaptım."Ona teşekkürlerimi sunarak odamı işaret ettim.Duvarların serinliği acıkta kalan kalın bacaklarıma işlerken umursamadan deri koltuğa kendimi fırlattım.
"Akira nerede Maria biliyormusun?"
"C2 labaratuvarında hâlâ fareler ve o ceset ile ilgileniyor."Bozuk aksanıyla oldukca komik konuşuyor dikkateri üzerine çekiyordu.
"En azından çabasını fazlasıyla göseriyor aptal herif."
Oldukca geniş labaratuar bu sabah saatlerinde iki büyük bilim adamı tarafından incelenecekti.Yunanlı bilim adamları her birimizin deneylerini inceleyerek kariyerimizin yükselişini sağlayacaktı.Maria henüz 2 yıldır bizimle çalışmaktaydı.Akira japonyanın sokaklarında tanışmıştım.Akira benim çocukluk arkadaşımdı.
"Çok az kaldı."Marianın sesi oldukca heyecanlıydı her yıl olduğu gibi."Saatler sonra buradalar."Cümlesini bitirmesine Akira'nın kapıyı sertce açması bölmüştü.
"Görmeniz gereken birşey var."İrkilmiş sesinin ardından hızlı adımlarla labaratuara adımladık."C2 labaratuarında"
"Akira."dedim onu sesimle bastırırken"denekler A3.labaratuarda."kanıtlamak istediği birşey varmış gibi aceleciydi.
"Tamam bana izin verin.Göztermeme izin verin."Kesik nefesleri ürperticiğiyle kendini gösterirken karanlık koridordan hızlı adımlarla kayboldu.Çok gecmeden deneklerin taşındığını anlattı sakince ama görmemiz gerekenin aslında bu olmadığını belirtti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOKİTA+18
ЧиклитZehirli zihnimde yarattığım karanlık kâbusların aydınlığı'nın sen olduğunu bilseydim,zihnimi zehrinle zehirlerlerdim,seni kendimde yaşatabilmek için. 07.07.2023