Eu-Chiar trebuie? Offfffff.....Bine...spun eu cu jumatate de gura pornind deja inspre oras.
Poate va intrebati cine sunt? Ce caut aici? Cu ce ma ocup? Pai e simplu mai intai sa va raspund la ultima..Cu nimic..Inca. Deci...Eu sunt Anne si am 17 ani. Sunt destul de inalta , parul il am blond inchis spre saten si iubesc muzica.
Din nefericire sunt obligata in acest moment sa merg prin oras ca o aurolaca pentru a-mi cauta o slujba ca mna "Sunt o fata mare de acum si trebuie sa invat sa ma descurc cu proprii bani pe care ii castig " . Aceste vorbe imi tot rasuna in cap...Why mom? Why?????
Merg pe strada incercand sa imi stapanesc nevoia de a fredona piese desi e cam in zadar .. Merg in cautarea unui job dar pana acum nu am gadit decat un job de ospatarita platit extrem de prost..Cedez intr-un final si ma asez pe o canapea langa un barbat inalt cu o fata extrem de serioasa.
Ma uit in jur , peivirea-mi oprindu-se la ziarul pe care era afisat un anunt despre o pizzerie .. Are un nume ciudat...Freddy's? Ma rog...Fug repede la chiosc si cer un ziar. Caut anuntul si incep sa il studiez cuvant cu cuvant..Hmm..Se pare ca trebuie sa pazesc un restaurand de copii pe timp de noapte.Pare simplu..Numar de telefon? Caut ce caut si...Bingo! 555-FREDBEAR-505 .
Formez rapid numarul si ascult cum o voce groasa de barbat care parea sa nu fie atat de fericit sa auda de post...Ma rog..
Eu-Mai este liber postul?
~-Mhm..Deci sa inteleg ca vrei postul?
Eu-Da. De cand pot incepe?
~-Diseara la ora 23:50 sa fi in fata pizzeriei. Pa.
Eu-Apropo numele meu este....
Bip Bip Bip ~apel incheiat~
Ce oameni...Si ma rog cum va stii cine sunt? Ehh..Normal ca va sti..Doar eu voi fi aurolaca din fata pizzeriei la acea ora..
CITEȘTI
Oare se merita?
RandomClap-Clap! Am revenit. Nu pot sta departe de voi atat de mult..Da-le draq de probleme . Voi sunteti mai importanti nu? Deci...Am inceput un fnafic FNaF care se va baza pe o relatie...Amm defapt lasa..Nu stic surpriza..HiHi.. Sper sa va placa soric...