Cap. II

108 13 4
                                    

          Stau si ma gandesc....Hmm..Oare pot sa imi aduc cele mai bune prietene la slujba sa lucram toate trei?In trei distractia se tripleaza , plus ca atunci cand sunt ele prin preajma , nebunia incepe. Pun repede mana pe telefon , formez numarul si apelez fara a mai ezita .
          ~-Ce mai vrei?
          Eu- Voiam sa va intreb daca pot aduce inca doua prietene pentru a lucra acolo toate trei. Iar cu banii ne vom intelege noi.Spun eu incercand sa ma abtin sa il injur.
          ~-Mdea...Bine.
          Nici nu apuca sa termine ce avea de spus ca ii si inchid. Nepoliticoasa? Noo..Doar am protejat aerul de un prost. Iau telefonu si imi sun pe rand prietenele anuntandu-le ca de la ora 00 ne va incepe tura. Beatrice si Jessie vor fi atat de incantate...Sper o.o
          Dupa toate acestea , ma hotarasc sa trag un pui de somn pana cand imi va incepe tura..Oare cum v-a fi? Se va intampla ceva interesant? Nee..Nu cred..
          ~•La ora 23:32•~
          Ma trezesc incet , atintindu-mi privirea catre ceasul. Cum draq a trecut timpul atat de repede? Ma rog...Fug repede si ma pregatesc .
          Dupa 20 de minute , i sfarsit sunt gata. Imi iau cheile de la masina si pornesc inspre pizzerie. Pe drum imi sun prietenele , care se pare ca erau deja acolo.
          ~•In fata pizzerie•~
          Beatrice si Jessie- Aleluiaa...A ajuns si mireasa.
          Eu- Ha ha. Deci...Cine are cheile de aici?
          ~-Eu.
          Eu-Cine a spus asta?
          Ma intorc si vad un tip ciudat imbracat in mov din cap pana in picioare.
          Vincent-Buna fetelor. Eu sunt Vincent iar voi....?
          Eu-Complet inghetate. Nu vrei sa ne lasi sa intram acum? E 23:58.
          Vincent ne deschide usa iar inainte de a pleca ne mai spune un singur lucru:
          Vincent- Pe maine fetelor..Daca supravietuiti. *ras de om nebun*
          Jessie- Ce om ciudat..De ce nu am supravietui?
          Beatrice se opri in fata usi si facu' ochii mari cat cepele.
          Eu- Beatrice? Beatrice esti bine?
          Beatrice- Eu..Eu stiu pizzeria asta....
           Eu si Jessie- Si? Doar nu iti e frica sa intrii ..
          Beatrice- Ha? Ce? Amm...Nu.Nu imi e frica. Eu nu stiu ce e aceea "frica". Haideti sa intram. INTRECERE PANA IN OFFICE!!!!!

          ~Beatrice persp.~
          Nu pot sa cred...De ce tocmai aici? Offf....Ma voi preface ca nu e nimic suspect. Nu vreau sa ma creada o lasa , dar istoria acestei pizzeri , acestor animatroane....Voi incerca sa ma port cat se poate de normal. Voi incerca sa le protejez cu orice pret. Nu mi-as iarta-o niciodata daca ele ar pati ceva .
          Beatrice- Amm..Eu zic sa inchudem usile..Pentru orice eventualitate.
          Eu-Beatrice de ce te porti asa de ciudat?
          Beatrice- Nu ma port ciudat! *tip eu*
          Jessie- Fetelor , veniti aici. Uitati . O tableta cu camere din diferite incaperi.
         Eu- Hai sa vedem si noi animatroanele astea atat de celebre.. Ce draq vad copiii astia la ele?
         Nu dupa mult timp , pe hol de putea auzi clar un tarsait de metal. Era imposibil. Cum se putea asa ceva? Pe hol era.........

Sorry pentru greselile gramaticale dar scriu de pe telefon si mna..

Oare se merita?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum