Pe hol puteam distinge in intunericul flamand ce "inghitea" totalitatea obiectelor si a persoanelor aflate acolo (cam cum face fondul de ten dat in exces). Tot ce puteam distige era o umbra. O umbra flamanda de cunoastere si nerabdatoare in a ne intalni. O umbra ce se indrepta spre office din ce in ce mai rapid.
Aveam lanterna.
Dar era prea speriata...
Ma temeam pentru viata mea
De fapt nu,nu pentru viata mea,pentru viata prietenelor mele.
Pana la urma am tipat la ele sa se ascunda sub birou si eu m.am sprijinit de acesta,am deschis ochii extrem de larg,lucru care.mi accelereaza si mai tare bataile inimii si apas (parca cu regret) pe butonul lanternei.
Nu puteam crede ceea ce se afla fix in fata mea.
Nu puteam crede ca asa ceva putea fi posibil. Am ramas incremenita.
Lanterna mi.a picat din mana lovindu.se de gresia rece si umeda si incepe sa palpaie. Palpait care ne.a salvat. Pentru ca animatronul sangeriu ,parca rupt din iad,a plecat.
M.am intors spre Beatrice si Jessie si am schitat un zambet ,incercand sa nu par o fricoasa si sa le ascund faptil ca in aceasta pizzerie.probabil ne vom gasi sfasitul,dar nu a fost atat de simplu...
Mai intai vulpea sangerie a noptii si acum...Acum asist la probabil cea mai groaznica scena pe care o poate vedea o persoana vreodata.
V.ati putea imagina familia omorata? V.ati putea imagina cele mai apropiate fiinte de pe lume sfasite precum ar fi fost doar niste bucati de carne fara suflet?? V.ati putea imagina asa ceva? Ei bine eu traiesc asta. Simt teroarea cum imi curge prin vene.
Mai rau este faptul ca pe mine nu m.a vrut. Pe mine m.a lasat in viata. Pe mine vrea sa ma faca sa sufar...
Mai intai imi rapeste cele mai de pret fiinte din viata mea ,apoi ma va chinui mental si in cele din urma ma va ucide usor,pentru a simti durere.
Nu stiu de ce,dar curiozitatea ma impinge spre mai mult..Vreau sa merg mai departe.
Vreau sa.mi razbum prietenele!Heii! Stiu ca am mai spus de nu stiu cate ori ca vai,revin si tot nu am facut.o,dar acum promit ca voi ramane cu voi pufarinelor,va iubesc!!
CITEȘTI
Oare se merita?
RandomClap-Clap! Am revenit. Nu pot sta departe de voi atat de mult..Da-le draq de probleme . Voi sunteti mai importanti nu? Deci...Am inceput un fnafic FNaF care se va baza pe o relatie...Amm defapt lasa..Nu stic surpriza..HiHi.. Sper sa va placa soric...