2

218 24 69
                                    

İşte güneş...

Chaptcher Two - Kaçak:

"Yine mi?" dedi Shigaraki.

"Onu yakalamama gerek var mı?" Dedi Dabi.

"Yakalasan iyi olur. Biliyorsun daha deneyleri yapmadık."

"Tamam." Dedi Dabi ve kapıya yürüdü sakince. Kapıdan çıktıktan sonra kapıyı yavaşça kapattı. Ardından koridordan ses geldi.

"YUNA GEL BURAYA SENİ APTAL! SENİNLE UĞRAŞACAK VAKTİM YOK!"

Bu Dabi nin sesi idi. Ardından bir kız sesi.

"ASLAAAA!"

Shigaraki derin bir nefes alıp verdi.

Dabi yine bağırdı.

"GELİRSEN SANA KARAMELLİ DONDURMA ALACAĞIM!"

"7 KUTU İSTİYORUM VE ÇİKOLATA!"

"TAMAM!"

"GELİYORUM!"

Shigaraki yine derin bir nefes aldı. Bu ikisini anlayamıyordu.

Yuna yavaş adımlar ile Dabi bin yanına geldi.

"Hadi Touya gidip dondurma ve çokonat al."

Dabi onun kolundan tuttu ve sürüklemeye başladı.

"Bana Touya deme ve birazdan gidip alıcak. Önce seni odana götürelim."

Dabi, Yuna yı odasına koydu ve kapıyı kilitledi. Daha sonra çıkışa doğru gitmeye başladı.

Yuna odasında gezinmeye başladı. Nasıl kaçabileceğini düşünüyordu. Yatağının altından not defterlerini çıkarttı ve hepsini tekrar tekrar incelemeye başladı.

Defterde üssün kat planları ve odalar vardı.çıkışlar işaretlenmişti. Tekrar tekrar defteri inceledi Yuna. Ardından defteri bıraktı ve yatağın altına geri soktu.

Koridordan sesler gelmeye başladı. Yuna nın odasının duvarları camlardan oluştuğu için dışarıyı görebiliyordu. Bir kaç villian sessizce kaçmaya çalışıyordu.

Yuna neler olduğunu anlamıştı. Shigaraki iş için adamları ile oradan ayrılmış, Dabi ise dondurma almaya gitmişti. Yani tüm karargahta sadece bir iki villian vardı. Onlarda kaçıyor ise kahramanlar baskın yapıyor demekti.

Yuna hemen özgünlüğünü kullanıp cam kapıyı kırdı. Yürüyerek koridora çıktı. Siyah-beyaz saçları havalanıyordu. Gözlerinin Laciver rengi parıldıyordu. Adımları yavaş ve yumuşaktı. Yüzünde ise muzip bir sırıtış vardı.

Yavaş adımlar ile kahramanları olduğu koridora girdi. Kahramanlar onu fark ettiklerinde kızı yakalamaya çalıştılar. Ama onlar pro hero değildiler. 2. sınıf daha öğrenci olan kahramanlardı.

Yuna hepsini atlatmıştı. Onu en çok zorlayan yeşil kıvırcık saçlı bir çocuk ve elinde patlamaları olan sarı saçlı bir çocuktu. Ama onları da atlatmıştı. Koridorda yürürken arkasından bir ses geldi.

"Hey Sen!"

Yuna ona baktı ve cevap verdi.

"Efend-"

Yuna birden hareket edememeye başladı. Karşısında mor şaçlı bir çocuk vardı. Aslında çocuk çok yakışıklıydı.

"Oha çok yakışıklı."

Çocuk şaşkınca Yuna ya baktı.

"Sen nasıl?..."

"Ah pardon benim gitmem gerekiyor."

Yuna hızlıca çıkışa yürümeye başladı. Çocuk arkasından bakakaldı.

Yuna yüzüne vuran ışık ile içinden beğırdı

İşte güneş...

Yuna güneşe çıktı ve kollarını göğe açtı.

"Sonunda..."

Gözlerini kapattı ve bağırabildiği kadar bağırdı.

"SONUNDA GÜNEŞ. TEKRAR BİR ARADAYIZ! 12 YIL SONRA!"

Yuna villianların üssünün olduğu tarafa döndü ve kapak hareketi ile bir kaç el hareketi daha yaptı.

"KAPAK OLSUN SHİGARAKİ! HANİ KAÇAMAZDIM!?"

Yuna tam arkasını dönüp gidecekti ki arkasına döndüğünde 7 tane pro hero nün kendisine baktığını gördü. Hepsini tanıyordu. Midnight, Endavor, Hawks, Chementos, Ectoplasm, Present Mic, Fat Gum. Yuna kendi kendine mırıldandı.

"Harika bir bu eksikti..."

Midnight söze başladı.

"Villian mısın?"

"Hayır."

"12 yıl olayı ne peki?"

"Sana anlatmak zorunda değilim."

"Evet öylesin."

Yuna bük bir hızla onların yanından geçti.

"BEN AİZAWA YUNA! VE BENİ YAKALAYAMASINIZ!"

Yuna sokaklarda koşmaya başladı. Arkasında ise şaşkın sekiz tane kahraman bıraktı. Shouta Yuna nın arkasından sadece bakıyordu.

__________

Uzun bir süre buralarda olamayacağım çünkü LGS dönemine giriyorum.

Hepinizi seviyorum.

Umarım bölüm atabilirim.

Hoşçakalın.

04.09.2021

《L I T T L E   L A D Y》《Hitoshi Shinso x Reader》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin