ölümü anmak

1 0 0
                                    

Saatler ilerlerken beklediğin ölüme yaklaşırsın haberin olmaz...
Hz Osman bile sakalına ak düşene kadar  kendine adam tutmadı mı.

Ama o ölüm bile ölecek ki,ölümden korkmayın ki ölümün sonrası var ben sonrasından korka korka yazarken satırlarımı,Rahmana duam ilahim kerim adı Allahtır şerrinden korusun kovulmuşların ki hasbi ile hal edip hasbel kader tabutuna çiviyi sağlam çakıp dokuz tahtaya kafa vuran kabrini çukura değil,kabri azap değil,karanlık değil,zıt ile güzellik bulunan cenneti alayı isterim ki Allah isteyene verendir.
Kaldın kabirde,münker geldi nekir geldi.
Ameli itikadı ve itimadı sağlam olanlardan eyle Yarabbi ya alemi deryanın efendisi.

Pavlonya da döndü şükürsüzlükten,
Önce nefsini doyurdu sonra gözünü
Açtı ki elini döndü kıbleyi kabeye.
Islandı seccadesi yürek hıçkırıklarıyla.

Dünyada iken verilen milyarlarca hesapsız sorgusuz sualsiz verilen nimetin hesabını ahirette soran bi Allah olacak,kaydedildi melekleri tarafından yazıldı besmele ile başladı güzel dua ve hamdlerle kalkıldı sofradan....
Yallah şapur yendi gır gır şamata ile yedirildi içti içirdi belki gayri helal yedi,belki boğazın lokması geçti ama o da not edildi.

Ahiret tarlasında başımıza ve diğer emanet olunan aza ve uzuvlarımıza bir zararlık gelse dahi yaygara basan insan evladıyız biz,akıl sahibi bilenin bilinmeyenden ayrı görülüp değerlendireleceği asıl hasat yeri olan ahiretin çetin azametinden Allaha sığınırım ki,verdiği bela ya da hamd nimete te senalar olsun,hamd ve senalar Semayi Tekvinimin Rabb-ül arşil Azimimizin olsun.
Amin.

pavlonyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin