"Kapı çaldı"
"Girin içeri hayatımın aşkı"
"Geldim"
"Çıkalım o zaman elini koluma girmişti. Kalbim pıt pıt atmaya başlamıştı. Kırmızı elbise secilmişti. Dolaba bilerek konuldu. Bir not bırakmıştı.
" Ruhum kırmızı elbise' giyinip gel "Geliyorum merdivenden inerken sanki ben değil başkası olmuştum. Kimse görmezsin diye saçlarım topuz yaparken o kadar bekletim.
Aşkın dansı başlar.
Masasına oturmuş gülümseyen bendim kalbim yerinde çıkacakmış. Ellerini uzattı.
"Benimle dans eder misin.""Tamam ama bilmem ki hiç Tango dansı etmedim.
" Öğretirim ruhum sana gösteririm beni takip et. "
"Sen bilirsin"
"Korkma yaparız ruhum kendini bana bırak"
"Tamam yaparız Ne engeller üstesinden gelmişim değil mi"
"Ruhumda dans ederken kendimiz kaybettik. Mutlu olmuştum. Kahkaha atmış.
Saatlerce, dans, etmiştim.
" Yemege geçelim dedi. Sen ciğer yemiyorsun ondan sana sebze, yiyorsun.
"Tüm hazırlıkları sen için yaptım sana bir şey söyleyeceğim.
" Söyle ozaman babannem yine gelip bilmesin.
"söyleme ruhum kimse seni benden koparmaz ellerine keserim.
"Özgürüm kimse yok olamaz,
" Diz çöktü. VE
"Benimle evlenirmisin ruhum"
"Evet dedi"
"Sevdiğim kadın bana evet dedi. Haykırdım
Gittim göge kaldırdım
" Başım döndü çok heyecanladın öptüm'
"Karım olacak"
"Kimsesiz değilsin sen hep kocam olacak.'
" Ruhum beni bu rüyandan görmedim "
"aşkımız dilden dile okunan herkes bizi anlatacak değilmi.
" Evet ruhum sana bir şey daha söyleyecem. "
"Sen bir kızım olsun gözleri mavi gözleri olsun elleri sana dokunduğumda sana dokunmuş gibi olsun kalbi senin gibi olsun.
" Bir oğlum yüreğinde koca yürekli sevmeyi bilsin demir yumruk atmasın şiddeti değil sevgiyi öğrensin şefkatli bir adam merhametli adam yüreğine konan aşka sahip çıksın.