Op een dag had Liv een afspraak met haar vriendje Najib. Hij is Marokkaans. Maar het moest in het geheim, want van haar moeder mag ze niet met Marokkanen omgaan.
"Ik ga een film kijken bij Jasmijn" zij Liv.
"Oké veel plezier en niet te laat thuiskomen" riep haar moeder.
"Oké, doei."
Liv's vader is er niet meer die is dood. van hem mag ze vast wel uit met Najib. Maar goed, Liv pakte haar fiets en reed weg."Hey liefje" zij Liv.
"Hey" zij Najib.
"Welke film heb je in je gedachten?" Vroeg Najib.
"Een romantische komedie"
Najib keek een beetje raar maar zij toen "met jou wil ik alles kijken schatje" en hij starte de film.Een tijdje later hoorde ze de bel gaan. Najib Zette de film op pauze en liep naar de deur. Hij deed de deur open en verstijfde van schrik.
"W..w..wat komt u hier doen?" Bibberde hij.
"Ik Kom voor mijn dochter" zij de moeder van Liv. "Waar is ze?!"
Liv kwam verdrietig aan strompelen. "hier ben ik" zij ze. Haar moeder trok haar mee naar huis. toen ze daar eenmaal waren barste haar moeder los. "wat is er mis met jou?!" Vroeg ze.
"Ik vind hem leuk is daar iets mis mee?" Zij Liv. haar moeder zuchtte en pakte een boek tevoorschijn.
"Dit is mijn dagboek van toen ik klein was." zij ze.
Liv las een paar bladzijdes en ineens begreep ze het. Er stond in dat Liv haar moeder vroeger ook een Marokkaans vriendje gehad maar dat bleek een hele slechte jongen te zijn die naakt foto's maakte.
"Mam Najib is niet zo als dat andere joch."
"Daar wil ik zeker van zijn. Nodig hem maar uit voor het eten morgen."
"Is goed ik ga het hem meteen vertellen."Die volgende avond kwam Najib bij hen eten. Het verliep goed. Maar in de ogen van Liv's moeder niet. en vond het nog steeds verboden om met hem om te gaan. toen werd Liv zo kwaad dat ze wegliep met Najib. En haar moeder dacht dat ze Liv kwijt was. Maar na 20 jaar zag ze Liv op tv. Het bleek dat Liv en Najib getrouwd waren en 2 kinderen hadden. en de wereld waren rondgegaan. Haar moeder was zo blij voor ze dat ze ze wou opzoeken. ze zijn nu in Australië en waren van plan daar te blijven zijden ze op tv de plaats werd ook duidelijk aangegeven en ze zocht hen zo snel mogelijk op.
Nu zijn ze met zijn allen in Australië en zijn dol gelukkig.
JE LEEST
Korte Verhaaltjes
Short Storyelk hoofdstuk is een verhaal :) Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!