2.BÖLÜM

12 1 0
                                    

YIL 2021

"Anne ne oldu neden ağlıyorsun "

"Ah be kızım sen bunları hiç hak etmedin, benim güzel kızım affet bizi abin için bunu yapmak zorundayız "

"Anne hiç bir şey anlamıyorum biraz açık konuşur musun? Bu arada niye ağlıyon "

Annem derin bi iç çekti bu hali gerçekten de hiç normal değildi kesinlikle kötü bir şey olmuş anlamaz gözlerde anneme bakma devam ediyorum ama annem hâlâ konuşmuyor tam bir şey diyecekken Efken abim odama girip bana sıkıca sarıldı ve kokumu içine çekip

"Sen bunu hak etmedin abisinin prensesi "

"Abi artık ne olduğunu söyler misin annem de sen hak etmedin diyip ağlıyor artık gerçekten merak ediyorum "
Dedem bir anda

"Bade aşağıya gel çabuk "

Demesiyle irkilip abime döndüm abim

"Aşağıya in bakalım fıstık ama dedemin söylediklerine çok sert çıkma çok sinirli her ne kadar engel olmak istesekte sana vurabilir lütfen ana çok sert çıkma "

Abime anlamayan gözlerle baktım dedem neden bu kadar sinirlenmişti acaba diye düşünürken bir yandan da aşağıya iniyorum . Tam karşımda abim otuyor  ve dayak yemişti çünkü yüzü hep kandı. Hemen abime koşup sarıldım

"Abi ne oldu sana kim yaptı neden yaptı "

Abim sadece susmayı seçti ve başını öne eğdi. Babam geldi ve tam abimin karşısında durup

"Bu kız seni nasıl düşünüyor görüyor musun ? Ama sen onu hiç düşünmedin senin yüzünden benim kızım evlenmek zorunda "

Babamı dinlerken bir anda dondum ne yani evleniyormuyum hemde tanımadığım  biri ile bu düşünceler aklımdan geçerken kahkaha attim ve bir anda herkez bana döndü galiba deli olduğumu düşündüler ama şuan hiç bir şey umrumda değil

"Ne demek evleniyor baba  sen benim ile dalga mı geçiyorsun "

Ablam lafa atladı hemen

" Senin bu abin Soydan aşiretinin torunu Nihal Soydanı kaçırmış ve gizlice evlenmişler saklanmak içinde köye gitmişler ama yakalanmışlar Milan ve Akın  bunu bir güzel benzetmişler anlıyacağın "

Sonra annem devam etti

"Ana yüreği be kızım kızın annesi Beril berdel olsun kızım ölmesin onsuz yaşayamam demiş ve karar alındı sen  evleneceksin ablan sözlü biliyorsun Eflin de 16 yaşında yani geriye bir tek sen kalıyorsun hiç istemezdim ama bunu ama ikinizde benim canımsınız abini ölüme atamazdım bende anneyim sen anne olduğunda  beni çok iyi anlayacaksın "

"Ben seni anlamayacağım çünkü eğer oğlum böyle bir hata yaptıysa sonucuna kızım katlanmayacak hatasını kendi telefi edecek başkalarının hayatı ile oynamayacak "

Diye bağırmaya başladım benim konuşmalarımdan sonra annemin ağlaması daha da arttı .Tam bunlar olurken dedem odadan çıktı ve bana baktı

"Ne o prensesimiz Bade Hanım evlenmek istemiyor mu yoksa "

"Evet dede ben evlenmek istemiyorum abimin yaptığı şeyin sonucuna ben katlanmak istemiyorum"

"Sana fikrini soran olmadı zaten karar alındı sana haber vermek istedik yarın akşam herkes ile birlikte öğrenme diye erkenden söyledik"

"Ne yarın akşam mı " 

" Ne oldu çok mu geç senin için evlenmek için bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum gördün mü kızını Akif birde Bade kabul etmez diyordun seninki dünden razı imiş pek bi hevesli"

"Dede sen ne dediğinin farında mısın ben kimse ile evlenmiyorum "

demem ile suratıma tokat yemem bir olu ve dudağım patladı ve bi anda babam beni arkasına aldı 

"Baba bir daha  kızıma el kaldırma anladın mı beni" 

diye bağırdı babam yediğim tokadın etkisinden hala  çıkamadım ve yanağımı hissetmiyorum bir anda çekiştirilmeye başladım Eflin bir kolumdan Selin bir kolumdan tutmuş beni yukarı çıkarmaya çalışıyorlar onlarda biliyor biraz daha kalırsam fena patlayacaktım ama ben ellerinden kurtulup dedeme doğru yürüdüm. Arkamdan Selin koşuyordu beni durdurmak için ve kolumu tuttu 

"Bırak Selin"

diye haykırdım resmen ve kız bir adım geriye döndüm dedem odasına doğru gidiyordu ve sırtı bana dönüktü benim sesimi duyunca oda durdu 

"Seni asla affetmeyeceğim Resul Karan duydun mu beni ve bu tokadın intikamını da alıcam"

dedim ve odama çıktım o sırada dedem babama bağırıyordu benim ne kadar terbiyesiz olduğumu söylüyordu benim umurumda mı tabi ikide hayır.Üst kata çıkıp odama girdim ve kapıyı hızlı bir şekilde kapatıp kendimi yatağa attım arkamdan Selin de geldi ve yanıma oturdu

"Yapma be kuzen sen evlenince de ailen ile görüşürsün okula gidersin ama böyle yapma bak hastalanırsın bende çok üzülüyorum seni böyle görünce "

"Benim derdim bunlar sanıyorsun hayır ben sana söyleyeyim birincisi benden habersiz  böyle bir karar nasıl alırlar ikincisi beni nasıl hiçe saydıklarını sende gördün ve bana nasıl tokat attığını en önemlisi şimdi o eleştirdiğim kadınlar gibi olucam kocasından para bekleyen ona bağlı yaşayan sana anlattığım şeyleri hatırlıyor musun " dedim başını evet anlamında salladı "şimdi o kadınlar gibi olucam birde dayak yedim ki tam onalra benzedim benim hayallerim var başarılı bir avukat olup adaletin yerini bulması için savaşacaktım bütün o sesini çıkaramayan kadınların sesi olacaktım "dedim ve gözümden bir damla  yaş aktı ve devam ettim " ama bak şimdi ben onların benim sesim olmasını bekliyorum şuna bak bir günde neler değişti benim şuan evlilik değil finallerimi düşünmem gerekiyordu aklım almıyor"

deyip ağlamaya başladım zaman geçtikçe ağlamam daha da artıyordu başımı Selinin dizlerine koydum ve o benim saçlarımla oynarken kendimi uykunun kollarına bıraktım. Selin in beni sarsması ile kaltım

"Bade iyimisin tatlım sadece  rüya kabus gördün ben buradayım  hadi ılık duş al kendine gel sonra uyumaya devam edersin"

dediği gibi bir duş aldım ama bu sefer daha çok uykum geldi ve mayıştım kendi yatağım yerine yan taraftaki İklin in yanına uzandım  herkes tek kalıyordu konakta  çok fazla boş oda var ama İklin benim odamda kalmayı tercih etti galiba yaşı küçük olduğu için tek başına kalmaktan korkuyor .Küçük dediğime bakmayın sekiz yaşında ama çok olgun insan onun ile konuşurken  bir çocuk ile konuştuğunu unutuyor. Ve onun yanında konuşurken kelimelerimizi çok dikkatli seçiyoruz hiçbir şeyi unutmuyor. Bu düşünceleri  rafa kaldırıp kendimi uykuya teslim ettim.









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin