F: de acum sa nu ma mai lăsați singura niciodata in club! Tipa fata nervoasă închizând usa din urma ei. Aceasta abia intrase în casa, o i a spre bucătărie unde da de cele 2 surori ale ei ce mâncau linistite nebagand o in seama pe fata ce mai avea putin si le bătea
S: oh! Buna! Ai ajuns si tu? Intreaba fata amuzată
F: ti se pare amuzant? Intreaba această încă nervoasă
B: sincer, Da! Daca te ai vedea si tu putin ai rade si tu de tine. Spune aceasta începând sa rada odată cu Sorana de fata surorii ei.
S: unde dracu ai fost atâta timp? Intreaba fata curioasa
F: daca ai stii... Spune Si se așează la masa obosită.
B: avem tot timpul din lume! De fapt nu, spune mai repede ca dupa ma pun la somn.
F: taci odată! Se rasteste aceasta la fata ce vorbea singura de 2 minute contrazicandu se singura
F: pai..~~~~
Fata a ajuns în salonul din casă necunoscută. A stat și s a uitat putin prin cameră respectivă ne băgand de seama pozele frumos așezate prin toata încăperea.
O privire îi fuge pe o poza frumos decorată dintr o vitrină ce i a atras atenția. Fata s a apropiat de ea, poza încă era neclară din cauza oboselii, ochii ei încă nu s-au obișnuit cu lumina.
Aceasta s a apropiat din ce in ce mai mult de vitrină ca mai apoi sa si mărească ochii și să se dea un pas in spate cand a vazut fix pe cine se aștepta ea mai puțin.
Fabiana era prea concentrată pe acea poza si pe celelalte din jurul ei care abia acum se pare ca le observase. Ușa s a deschis, fata auzind asta a tresărit speriată in acelasi timp punându si mana la gura pentru a nu tipa.
Aceasta nu a putut să și controleze corpul, acum mergea in cerc prin living neștiind daca sa se arate sau sa fuga. Dar la cum gândește ea cand se trezeste, a preferat să se ascundă, acum parca nici nu i mai pasa sa stie ce cauta ea acolo.
V intra linistit pe usa, abia a ajuns de la scoala, se pare ca azi a avut mai puțin are decât în alte zile.
Odată intrat se duce in living oprindu se in mijlocul camerei pentru a auzi daca fata s a trezit sau daca e prin casa. Acesta a stat cateva secunde, doar ca nu a auzit nimic.
Si a continut drumul pana in camera lui sa faca un dus.
Ajuns în fața ușii, ceva i a atras atenția, usa de la camera lui era întredeschisă, aceasta a împins usa încet Ne fiind singur ca fata era trează.
Odată ce a reușit să o împingă putin, si a băgat capul putin prin crapatura ușii ca mai apoi sa si fixeze privirea pe fata ce încă dormea cu pătura in cap. Nu dupa mult timp a observat că aceasta s a trezit si a băut pastila, asta era un lucru bun.
Acum ca era sigur si convins că fata e bine si ca o sa mai doarmă ceva timp, s a apropiat de dulap ca mai apoi sa l deschida încet si sa si aleaga niste haine de casa legate. Odată alese s a dus direct la baie.
Fabiana si A dat pătura de pe cap respirând repede din cauza căldurii de sub ea.
F: am crezut ca o sa mor sufocată! Isi spune ei înșiși in timp ce se ridică în fund * nici macar nu e patul meu. Își dă ochii peste cap ca mai apoi sa se ridice încet din pat si sa aseze niste plusuri in pat in semn ca ea încă doarme, după acoperindu le cu pătura.
F: de ce are asa multe plusuri? Se întreabă confuză parca așteptând un raspuns.
F: bun! Nici nu o sa si dea seama ca nu o sa mai fiu aici! Isi spune fata in timp ce si pune mâinile pe șolduri ca mai apoi sa zâmbească învingătoare, doar ca acel zâmbet dispare cand cheia din usa de la baie se auzi.Fata si a mărit ochii ca mai apoi sa fuga pe vârfuri până la usa, o deschide încet și o închide la fix tot încet
F: era cat pe ce! Isi spune fata singura in timp ce si pune mana la piept pentru a se liniști.
CITEȘTI
Cămașa lui👔|| K.TH, P.JM, J.Jk||
Fanfiction3 fete ce nu au parte niciodată de noroc, ajung să au conflicte cu noi lor profesori ce le dau viata peste cap. (Amuzament🤣) (❤In curs de corectare "by Betty"❤)