Dupa acea " conversatie" cu profesorii lor, da, profesori pentru ca acum nu i mai puteau considera mai mult, chiar dacă cele 3 voiau asta. Cele 3 au decis cu greu sa iasa afara in acea seară si sa bea, poate sa si gaseasca si pe cineva.
Fetele s-au pregătit încet, vrând să iasă în evidență deodată ce mergeau în club
Betty
Sorana
Fabiana
Cele 3 au ieșit din casă putin ingandurate neștiind ce să facă, au avut un moment de gândire daca sa plece sau nu, intr un fel simțeau nevoia să iasă din casă și să se duca într-un club sa mai uite cat de cat de cei 3, dar în același timp sa nu iasa nicăieri si sa se bage în pat ca mai apoi sa se culce, dar până la urmă au ales să se îmbrace si sa iasa.
~~~~
Cele 3 ies din mașină și o iau cu pasi mici spre mulțime, nu prea aveau loc sa treaca, din cauza lumii ce stătea fata, alți fumau, alții vorbeau, iar alții încercau să agațe si ei ceva, dar la unii nu prea le ieșea.
Odată intrate, cele 3 observa o masa înconjurată de mai multe canapele. Nu au mai stat pe gânduri și au luat o spre ea ca mai apoi sa se aseze si sa se gândească la ce vor sa bea.
S: ce vreti sa beți?? Intreaba fata in timp ce si muta privirea prin mulțime
F: stii ce vrem! Spune fata fiind cu ochii in telefonSorana o i a de pe loc ca mai apoi sa se piardă prin mulțime până ajunge la bar.
CITEȘTI
Cămașa lui👔|| K.TH, P.JM, J.Jk||
Hayran Kurgu3 fete ce nu au parte niciodată de noroc, ajung să au conflicte cu noi lor profesori ce le dau viata peste cap. (Amuzament🤣) (❤In curs de corectare "by Betty"❤)