~9~ ("Urasc biologia")

804 45 3
                                    

Se pare ca cele 3 au scăpat cu bine din mâinile baietiilor, prea mult interogatoriu pentru fete.

Acum se aflau acasa, dormeau, mai aveau 5 minute de somn înainte ca alarma sa sune, parca a trecut o vesnicie de cand nu s-au mai dus la scoala, chiar dacă a fost o zi, nu erau obișnuite sa lipsească, de fapt Sorana cu Fabiana voiau mai mereu, doar ca Betty era o nebună care nu le lasa in pace sa si faca somnul de frumusete.

Alarma suna de un minut bun, doar ca nici una nu se trezește, se pare ca erau obosite rau, va dati seama prin ce au trecut, căcat, aseară au ajuns acasa la 11, puteau sa doarma, doar ca ele au preferat să mai barfească până la 4 dimineata ca mai apoi sa se bage la somn si sa doarma 2 ore jumatate din cauza ca se trezesc de obicei la 06:30.

Fabiana sătulă de alarmă, se ridică și opreste alarma ca mai apoi sa se dea jos din pat obosită cei drept. S a dus la baie si si a facut rutina. A iesit din baie si s a îndreptat spre sunetele de alarme ce se auzeau încontinuu din camerele celor 2 surori ale ei.

Aceasta nervoasă intra in camera lui Sorana si tranteste usa in urma ei cu forta crezând că nu este nevoie sa tragă de fata sa se trezească și să o facă cand aude usa ca se tranteste, dar aceasta nu da vre un semn ca s-ar trezi.

Fabiana se apropie de fata vrând să tragă de ea, doar ca o idee ii trece prin cap, opreste alarma si fuge spre bucătărie si umple un pahar cu apa ca mai apoi sa plece spre cameră lui Betty, aceasta intra grăbită și îi opreste alarma fetei ca mai apoi sa tragă de această până când se trezește

Betty se trezeste neștiind ce se intampla si se ridică în fund în timp ce se freacă la ochii.

F: vin o repede! Spune fata iar aceasta abia trezită nu prea baga de seama si se duce dupa ea încă adormită

Fetele intra in camera lui Sorana, Fabiana fiind prima si Betty in urma ei, fata se duce cu paharul de apa spre fata ce dormea lipsită si ii arunca tot lichidul pe fata acesteia.

Aceasta sare speriată din pat ajungând pe jos neputând să observe care dintre ele a facut asta, de fapt ea nici nu știa ce are pe fata.

Fabiana a fugit spre Betty care încă dormea si i a întins paharul ca mai apoi sa fuga din camera, Betty a luat paharul neștiind ce e cu el.

Sorana si a dus o mână pe fata observând că e doar apa, nervoasă s a întors spre Betty care încă se uita la pahar neintelegand ce se intampla.
Nu dupa mult timp isi ridica privirea care era tinuta spre pahar ca sa o puna pe sora ei care o privea cu nervi.

Aceasta si a dat seama cand a vazut o pe fata udă pe toată fata si pe cap, s a speriat si a dat sa fuga, doar ca a fost prinsă de par de cealaltă, Fabiana stătea si asculta cum cele 2 se băteau

Fabiana care era după usa mândră de ea

Fabiana care era după usa mândră de ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sorana care o bătea pe Betty

Sorana care o bătea pe Betty

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Cămașa lui👔|| K.TH, P.JM, J.Jk||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum